آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

آموزش مجازی زبان روسی

آموزش آنلاین زبان روسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

مرکز آموزش آنلاین زبان روسی: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰  – ۶۶۵۳۳۰۱۰(۰۲۱)

ایران روس مرکز تخصصی آموزش زبان روسی بوده و فقط کلاس های روسی در حال اجرا می باشد و کلاس های سایر زبان ها در آکادمی زبان های خارجی و مرکز مطالعات، تحقیقات و آموزش زبان های خارجی برگزار می شوند.

از طریق پلتفرم اختصاصی مرکز آموزش آنلاین زبان روسی ایران روس

توسط اساتید برتر مرکز تخصصی آموزش زبان های خارجی ایران روس

کلاس های گروهی و خصوصی آنلاین زبان روسی

آموزش آنلاین روسی

آموزش آنلاین زبان روسی – آموزش آنلاین زبان های خارجی – آموزش غیر حضوری زبان های خارجی –  آموزش مجازی زبان های خارجی – آموزش مجازی زبان روسی

امروزه با توجه با اهمیت زمان و شرایط تردد برای افراد، نیاز به برگزاری دوره های آموزش آنلاین بیش از پیش احساس می شود

در راستای برقراری عدالت آموزشی برای رفاه حال دوستداران و علاقمندان فراگیری زبان روسی، زبان انگلیسی، زبان اسپانیایی (اسپانیولی) و زبان فرانسه و با توجه به بعد مسافت عزیزان ساکن در تمامی شهرهای کشور و یا خارج از کشور که امکان حضور در کلاس های این مرکز برایشان میسر نمی باشد و بنا به درخواست جمعی از عزیزان، آموزشگاه زبان های خارجی ایران روس اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین ، غیرحضوری و کلاس های مجازی آموزش زبان روسی و آموزش زبان انگلیسی با کیفیت مطلوب و با تدریس اساتید مورد تایید این مرکز نموده است.
بدیهی است امکان برگزاری کلیه دوره های آموزش زبان روسی و آموزش زبان انگلیسی که به صورت حضوری در این مرکز در حال اجرا می باشد  از این پس به صورت غیر حضوری و مجازی در پلتفرم اموزش مجازی نیز  میسر خواهد بود و زبان آموزان محترم می توانند تمام دوره یا بخشی از کلاس آموزش زبان روسی یا سایر زبان های خود را به صورت غیرحضوری و مجازی (آنلاین) بگذرانند .

لازم به توضیح می باشد که برگزاری دوره های آنلاین زبان روسی در ایران روس محدود به دوران کرونا نبوده و بر اساس نیاز سنجی و تقاضای موجود، مرکز آموزش آنلاین زبان روسی با کادر تخصصی و آموزش دیده جهت برگزاری کلاس های آنلاین زبان روسی پا به عرصه وجود نهاده و ارائه خدمت دهی می نماید و دوره های آموزش آنلاین زبان روسی مانند دوره های حضوری و به صورت موازی در حال اجرا خواهد بود.

جلسات آموزش آنلاین غیر حضوری و مجازی زبان روسی و آموزش زبان انگلیسی و فرانسه به صورت خصوصی و گروهی تشکیل می گردد.

کلاس های آنلاین زبان روسی به صورت گروهی و در سه گروه آموزشی در زمان عادی، دوره نیمه فشرده و فشرده زبان روسی آنلاین برگزار می شود:

جهت اطلاع از شهریه و ساعات کلاس های آنلاین زبان روسی تماس بگیرید:

۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

واتس آپ مشاوره و ثبت نام: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

شهریه هر دوره آموزشی خصوصی آنلاین:

آموزش زبان روسی در دوره های ثبت نامی (۴۰ جلسه به بالا) شامل تخفیف باشگاه مشتریان می گردد.

شهریه کلاس های گروهی آنلاین زبان روسی:

شهریه کلاس های گروهی بر اساس هر ساعت آموزشی می باشد. البته لازم به توضیح می باشد کلاس های آنلاین ایران روس کاملا تعاملی و به صورت صوتی و تصویری بوده و سیستم اختصاصی آموزش مجازی دارای ابزار لازم نظیر تخته و پخش انواع فایل و دوربین و میکروفن است و شرکت در یک کلاس واقعی در ساعت مقرر می باشد (مانند برخی مدعیان آموزش مجازی نمی باشد که با دریافت مبالغ شهریه، صرفا نسبت به ارسال فایل و . . . اقدام می نمایند)

به کلیه زبان آموزان پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ، گواهینامه پایان دوره معتبر اعطا می گردد که با امکان تایید سفارت روسیه و . . .  می باشد. 

لازم به ذکر است که هر ساعت آموزشی زبان روسی، زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان اسپانیایی و سایر  ۴۵ دقیقه تدریس و هر جلسه شامل ۹۰ دقیقه می باشد.

آموزش زبان روسی غیر حضوری / آموزش زبان انگلیسی  غیر حضوری

آموزش آنلاین زبان روسی

تلفن مشاوره:  ۶۶۵۳۳۰۱۰ – ۶۶۵۳۷۲۹۶ – ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰

فرم ثبت نام