آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

برگزاری آزمون A2 زبان روسی در روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران

مراکز برگزاری آزمون A2 زبان روسی در کشور روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران

جهت ثبت نام آزمون A2 در روسیه با ما در تماس باشید: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۱۰۴۹۷۱۸۳۰

موسسه زبان روسی ایران روس نماینده رسمی آموزش و آزمون انستیتو دولتی زبان روسی پوشکین مسکو و دانشگاه دولتی علوم انسانی روسیه- گرتسن РГПУ در ایران می باشد

سنتر آزمون  A2 انستیتو پوشکین در ایران روس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان نیایش، روبروی بیمارستان حضرت رسول پلاک ۹۷

مرکز تخصصی آموزش زبان ایران روس با توجه به نیاز دوستان به اخذ گواهی سطح A2 زبان روسی از مراکز اعلامی و مورد تایید وزارت بهداشت جهت استفاده از خدمات آن وزارت جهت تحصیل در دانشگاه های روسیه در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و سایر رشته ها و تایید مدارک تحصیلی اخذ شده در کشور روسیه با اخذ نمایندگی اقدام به برگزاری آزمون A2 زبان روسی در دانشگاهها و مراکز مورد تایید شهر مسکو در روسیه نموده است.

متقاضیان محترم پس از گذراندن یکی از دوره های از پایه تا A2 زبان روسی و آمادگی جهت آزمون زبان روسی می توانند با مراجعه به واحد پردیس بین المللی مرکز ایران روس و مدرسه زبان روسی ایران جهت ثبت نام در آزمون مراجعه نموده و بر اساس برنامه سفر مسکو اقدام به اعلام زمان نماید.

لازم به ذکر است واحد پردیس بین الملل مرکز ایران روس جهت سهولت در برنامه دانش پژوهان و زبان آموزان عزیز اقدام به برگزاری دوره های تضمینی آمادگی آزمون A2 زبان روسی و نیز برگزاری تور های روسیه جهت شرکت در ازمون A2 زبان روسی با قیمت مناسب شامل: ویزا، بلیت رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر های (فرودگاه – هتل – مرکز آزمون)، گشت یک روزه شهری و . . . نموده است.

جهت کسب اطلاع از شرایط کامل با ما در تماس باشید: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۱۰۴۹۷۱۸۳۰

جهت اطلاع دانش پژوهان محترم، لیست دانشگاه ها و مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت جهت آزمون A2 زبان روسی در روسیه با لینک خبر آن در زیر آورده شده است:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، فهرست مراکز معتبر و مجاز برگزار کننده آزمون A2 زبان روسی در شهر های مختلف کشور روسیه ویژه متقاضیان تحصیل با هزینه شخصی در دانشگاه های مورد تایید در کشور روسیه را منتشر کرد.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده است: پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص لزوم ارائه نمره حداقل A2 زبان روسی درآزمون TORFL جهت ورودی‌های سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به بعد، فهرست مراکز دانشگاهی معتبر برگزار کننده آزمون مذکور در کشور روسیه به شرح زیر اعلام می شود:

لیست مراکز دانشگاهی معتبر برگزار کننده آزمون A2 زبان روسی:

١. دانشگاه تحقیقاتی ملی دولتی بلگراد

٢. دانشگاه فدرال شرق دور

٣. دانشگاه فدرال کازان

۴. دانشگاه ملی دولتی تحقیقاتی تومسک

۵. دانشگاه دوستی ملل روسیه

۶. دانشگاه فدرال قفقاز شمالی

۷. دانشگاه دولتی باشکیر

٨. انستیتو دولتی زبان روسی- پوشکین

٩. دانشگاه دولتی مسکو- لامانوسف

١‌۰. دانشگاه دولتی پسکوف

١١. دانشگاه دولتی علوم انسانی روسیه- گرتسن РГПУ

١٢. دانشگاه دولتی سنت پیتربورگ

١٣. دانشگاه دولتی اقیانوس آرام

١۴. مرکز کیفیت آموزش مسکو

آزمون الزاما باید به صورت حضوری در خاک روسیه برگزار شود و کلیه متقاضیان باید قبل از شروع به تحصیل در دوره اصلی، مدارک زبان حداقل A2 را اخذ و جهت دریافت هر گونه خدمات و تسهیلات قابل ارائه توسط این وزارت، پس از تایید در سامانه میخک وزارت امور خارجه، در سامانه های این مرکز بارگذاری کنند.

خدمات قابل ارائه مرکز آموزش ایران روس با کادر مدرسان مجرب و انحصاری:

۱. برگزار کننده ی دوره های تخصصی زبان روسی شامل: آمادگی آزمون A2 زبان روسی، دوره آمادگی آزمون TORFL، دوره های آمادگی پادفک روسی و دوره های رفع اشکال و تقویتی دروس زبان روسی، دوره های ترمیک زبان روسی، آموزش مکالمه زبان روسی، برگزاری دوره ها در تمام سطوح A1, A2, B1, B2, C1, C2 زبان روسی از مقدماتی تا پیشرفته

۲. برگزاری آزمون A2 در روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران

۳. ثبت نام و اخذ پذیرش دوره های پادفک دانشگاه های روسیه

۴. پادفک آنلاین دانشگاه روسیه به همراه کلاس های تقویتی و مهارت افزای موازی حضوری یا آنلاین در ایران

۵. خدمات اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، دانشجویی، تجاری توسط واحد حقوقی بین المللی مجموعه (موسسه حقوقی دادگستران)

ارتباط با مرکز ایران روس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۱۰۴۹۷۱۸۳۰ – ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰