آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

رییس انجمن دوستی ایران و روسیه: سهم مردم در مبارزه با کرونا جدی گرفتن خطر است

مسکو – ایران روس به نقل از ایرنا- الکساندر پالیشوک استاد دانشگاه دولتی زبانشناسی روسیه در صحبت های خود به مردم ایران توصیه کرد تا از سفرها و نیز خروج غیرضروری از خانه برای مقابله با کرونا پرهیز کنند. قابل ذکر است ایشان رئیس انجمن دوستی ایران و روسیه می باشند.

 

انجمن دوستی ایران و روسیه

الکساندر پالیشوک که رئیس انجمن دوستی ایران و روسیه است اسفند ماه سال ۹۸ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مسکو گفت: در این شرایط حساس، همه باید دست در دست همدیگر از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کنند.

انجمن دوستی ایران و روسیه

به گفته این استاد دانشگاه روس، افرادی که بدون توجه به هشدارهای مسئولان به شهرهای مختلف و حتی کشورهای دیگر سفر می‌کنند، خطر افراد دیگر در جامعه را در شرایط شیوع این بیماری خطرناک به خطر می اندازند.

وی خطاب به مردم ایران گفت: همه اصول و تصمیم های بهداشتی گرفته شده از سوی مسئولان را جدی بگیرید زیرا بیماری کرونا بسیار خطرناک است و دست کم گرفتن آن نه فقط به قیمت جان فرد بلکه بیمار شدن نزدیکان و همه افرادی تمام می شود که با وی تماس می گیرند.

پالیشوک بر این باور است که دولت ایران می تواند در این شرایط از واحدهای نظامی و امنیتی برای جلوگیری از تردد بیمورد مردم در سطح شهرها و خالی کردن اماکن عمومی به عنوان یک تدبیر بسیار مهم استفاده کند.

استاد دانشگاه روس خاطرنشان کرد: اگر اصول بهداشتی در کشورهای مختلف جدی گرفته می شد و افراد بیمار بموقع قرنطینه می شدند این وضعیت کنونی که کرونا بیماری همه گیر شده است بروز نمی کرد.

پالیشوک مهم ترین اصل را تقویت ایمنی بدن انسان  خواند و افزود: تجربه نشان داده است که کرونا معمولا بر افرادی که از سلامتی خوبی برخوردارند غلبه نمی کند و به همین دلیل باید اولا با استفاده از آب و لیمو و عسل و نیز استفاده از سیر ایمنی بدن را تقویت کرد و ثانیا از داروهایی با تجویز پزشک استفاده کرد.

این استاد دانشگاه روس که بارها به ایران سفر کرده و با شمار زیادی از کارشناسان و اساتید و پزشکان ایرانی ارتباط دارد، معتقد است که سیستم بهداشت و درمان ایران در وضع خوبی قرار دارد و تجربیات پزشکان و کادر درمانی حتما در مهار کرونا موثر خواهد بود.

وی اظهار امیدواری نمود با رعایت کامل مسائل بهداشتی دو کشور دوست ایران و روسیه این شرایط را به بهترین شیوه پشت سر بگذارد.

آموزش زبان روسی

مرکز آموزش زبان روسی ایران روس نماینده رسمی مدرسه زبان روسی ایران در راستای وظیفه اجتماعی خود نسبت به رعایت پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت اقدام نموده و از ریاست محترم انجمن دوستی ایران و روسیه جهت سخنان دوستانه تشکر می نماید.

شماره تماس مرکز برگزاری کلاس های زبان روسی :  ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

منبع : ایرنا

بازنشر: واحد فرهنگی مرکز ایران روس

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.