آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دوره های تخصصی انگلیسی برای کودکان و نوجوانان ,مکالمه انگلیسی

مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان – مرکز آموزش های تخصصی ایران روس

مرکز تخصصی آموزش زبان روسی کودکان و نوجوانان

 

خانه زبان کودک و نوجوان

 انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

زبان روسی برای کودکان و نوجوانان

رده سنی (۴ تا ۷ سال – ۷ تا ۱۲ سال – ۱۲ تا ۱۵ سال)
با برنامه های آموزشی متمایز و اختصاصی هر رده سنی
مکالمه و آموزش جذاب و شیرین زبان انگلیسی با پرورش خلاقیت های یادگیری
مطابق با جدیدترین متد آموزشی دانشگاه آکسفورد و شیوه های مورد تایید مراجع رسمی آموزش در اروپا و آسیا

آموزش زبان انگلیسی کاملا ترکیبی با تفریح ، بازی ، سرگرمی ، هیجان و نمایش کارتون و . . . آموزش زبان انگلیسی کودکان با استفاده از وسایل کمک آموزشی نوین و مورد تایید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، منطبق بر اصول روانشناسی کودک و نوجوان

در دوره های تخصصی زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان مرکز آموزش های تخصص ایران روس، آموزشگاه زبان انگلیسی تهران مسکو سابق، با توجه به رده سنی، از منابع آموزشی زیر استفاده می گردد :
مجموعه کتاب های : Pockets
مجموعه کتاب های : First Friends

زبان انگلیسی نوجوانان
مجموعه کتاب های : Family and Friends
مجموعه کتاب های : Connect

زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان

به کلیه زبان آموزان پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ، گواهینامه پایان دوره زبان انگلیسی معتبر اعطا می گردد.

زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

آموزشگاه زبان‌های خارجی ایران روس  یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی برای رده  سنی کودکان و نوجوانان در منطقه ستارخان، شهرآرا و تهران ویلا می باشد مربیان و مدرسین کارآزموده و مجرب، سیستم و روش آموزشی علمی و پیشرفته، تنوع تجهیزات کمک آموزشی چندرسانه ای نوین و محیطی ایده آل برای یادگیری می باشد. شایان ذکر است آموزشگاه زبانایران روس در منظقه شهرآرا و ستارخان  که با قابلیت دسترسی آسان از مترو و اتوبوس ، به سهولت و سرعت قابل تردد می‌باشد. در این مرکز سعی شده برای بخش خردسالان و کودکان مربیانی مورد استفاده قرار گیرند که علاوه بر داشتن عالی ترین تحصیلات آکادمیک در این زمینه، از آگاهی لازم جهت کار با کودکان نظیر صبر، آرامش، خوش رویی و… که در نهایت موجب ایجاد یک ارتباط مناسب با کودک می شود، برخوردار باشند. از دیگر مزایای رقابتی آموزشگاه زبان ایران روس، حضور تمام وقت خانم مشاور ارشد روانشناسی برای ارائه خدمات تخصصی به زبان آموزان و خانواده محترم آنها می‌باشد.

آموزشگاه زبان ایران روس از کتاب های first friends و family friends استفاده می کند.

زبان روسی برای کودکان و نوجوانان

جهت مشاهده ی توضیحات و اطلاعات دوره های آموزش زبان روسی ویژه کودکان و نوجوانان از صفحه ی ((زبان روسی برای کودکان و نوجوانان)) بازدید فرمایید. لازم به ذکر است برای کودکان ۱۲-۷ سال از کتاب های کودکان و نوجوانان زبان روسی انتشارات معتبر روسیه استفاده می شود. 
جهت ثبت نام در هر یک از دوره های زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان و یا زبان روسی کودکان و نوجوانان ، فرم ثبت نام را تکمیل نمایید . بدیهی است تمام مراحل ثبت نام به صورت حضوری در آموزشگاه مرکز نیز امکان پذیر می باشد.

تماس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

فرم ثبت نام

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.