آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دارالترجمه روسی، دارالترجمه زبان روسی در ایران

دارالترجمه روسی در ایران و تهران، مرکز ترجمه تخصصی روسی

تماس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

دارالترجمه روسی در تهران – ترجمه زبان روسی

دارالترجمه زبان روسی در ایران

دارالترجمه ایران روس (مرکز تخصصی ترجمه زبان روسی در ایران) در راستای خدمت رسانی در ترجمه رسمی و ترجمه های دانشجویی و تخصصی و ترجمه عمومی زبان روسی در خدمت مشتریانی است که کار ترجمه به زبان روسی یا ترجمه از زبان روسی به فارسی دارند دارالترجمه روسی ایران روس کار ترجمه روسی را با کیفیت و هزینه مناسب انجام داده و در اختیار شما قرار می دهد. ترجمه زبان روسی ( ترجمه روسی به فارسی و یا فارسی به روسی) یکی از فعالیت های روزانه «دارالترجمه زبان روسی ایران روس» می باشد و ترجمه مقالات و متون زبان روسی توسط کادر مجرب مرکز ترجمه روسی با ضمانت کیفی انجام می گردد.

نکاتی چند در رابطه با ترجمه زبان روسی و الزامات سفارت روسیه جهت تایید ترجمه مدارک به روسی  لازم است گفته شود . سفارت روسیه تنها مدارکی را تایید می کند که کپی های ضمیمه ترجمه روسی این مدارک توسط دفتر اسناد رسمی برابر اصل شده باشد .

دارالترجمه ایران روس اسناد ترجمه شده روسی  شما را به تایید دادگستری ، وزارت خارجه و در صورت لزوم سفارت روسیه در تهران می رساند.

دارالترجمه زبان روسی

ترجمۀ رسمی اسناد به زبان روسی به منظور استفادۀ رسمی از سند صادره در کشور (مبداء) در محدودۀ کشور خارجی (مقصد)، یا به منظور استفادۀ مشابه از سند رسمی خارجی در داخل کشور و در دارالترجمه روسی تهیه می شود. ترجمۀ رسمی از جمله ترجمه رسمی روسی جهت قانونی کردن اسناد اشخاص حقیقی یا حقوقی به کار می رود. بدین معنا که مترجم سند رسمی را از زبان مبداء به زبان مقصد ترجمه و صحت آن را تایید می کند. ترجمۀ رسمی روسی به منظور اشتغال یا آموزش در خارج از کشور، ازدواج با شهروندان کشورهای خارجی، مهاجرت، افتتاح حساب، ثبت شرکت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

تیم ترجمه مرکز تخصصی ترجمه زبان روسی از همکاری مترجمان مجرب رسمی و غیر رسمی زبان روسی در ایران بهره می برد و مرکز ترجمه زبان روسی ایران روس طرف قرارداد با مرکز آموزش عالی ایران روسیه در گرجستان می باشد.

قابل توجه مشتریان محترم خارج از کشور

از متقاضیان ترجمه روسی به فارسی ساکن خارج کشور درخواست می شود در صورتی که مدارکی برای ترجمه دارند حتما در کشوری که مدرک رو گرفته اند ، آن را به تایید امور کنسولی سفارت ایران برسانند تا امکان ترجمه رسمی آن در ایران فراهم گردد. (جهت ترجمه رسمی مدارک، تاییدیه سفارت ایران لازم می باشد)

برای دریافت نرخ ترجمه و تعرفه ترجمه زبان روسی تماس حاصل فرمایید.

 

دارالترجمه زبان روسی در طبقه فوقانی دفتر آموزشگاه زبان های خارجی ایران روس واقع در آدرس زیر مستقر می باشد:

تهران، خیابان ستارخان، خیابان نیایش، روبروی بیمارستان حضرت رسول(ص) پلاک ۹۷ 

تلفن تماس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

 

 

 

 

 

دارالترجمه روسی, دارالترجمه روسی در ایران و تهران، مرکز ترجمه تخصصی روسی, آدرس دارالترجمه رسمی زبان روسی , آدرس دارالترجمه روسی, سفارت روسیه در تهران  , دارالترجمه زبان روسی ,دارالترجمه رسمی روسی در تهران, ترجمه روسی به فارسی , ترجمه فارسی به روسی , ترجمه متون روسی , ترجمه متن روسی , مترجم شفاهی روسی , مترجم روسی , مترجم زبان روسی , خدمات ترجمه روسی , دارالترجمه رسمی زبان روسی

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.