آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

زبان روسی برای کودکان و نوجوانان

آموزش زبان روسی کودکان و نوجوانان

تماس: ۶۶۵۳۳۰۱۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

دپارتمان تخصصی آموزش زبان روسی کودکان و نوجوانان

زبان روسی برای کودکان و نوجوانان: برخی از زبان شناسان و کارشناسان بر این باورند که هر چه سن شروع آموختن زبان روسی و زبان انگلیسی پایین تر باشد پیشرفت بیشتری در یادگیری و استفاده از آن زبان حاصل خواهد شد. به این معنی که یادگیری زبان روسی باعث می شود که روابط اجتماعی کودکان بیشتر تقویت شود و در نتیجه آنها در ارتباطات اجتماعی خود را با اعتماد به نفس بالاتر و سریعتر رفتار کنند. برخلاف باور عمومی که یادگیری زبان دوم مشکلاتی را برای زبان اول خواهد داشت، این فرایند سبب کمک به ساختارها و پیشرفت جمله بندی زبان آموزان زبان روسی و انگلیسی خواهد شد. روش های مختلفی برای یادگیری برای زبان دوم طی سالهای مختلف طراحی شده است که برخی از آنها خصوصا در سنین پایین، در مدت زمان کمتری موثر بوده وبرخی به زمان بیشتری نیاز دارند .

موسسه زبان ایران روس پس از گذشت نزدیک به یک دهه از فعالیت خود همواره به سیستم آموزشی زبان روسی کودک به عنوان یک اصل نگاه کرده و طبق تئوری های روز یادگیری زبان مخصوصا زبان روسی در دنیا و رهنوردهای افرادی که خود فراگیری زبان روسی را خود از سن ۵ و ۶ سالگی شروع کرده اند یکی از موفق ترین موسسات درعرصه زبان روسی کودکان می باشد.

زبان روسی برای کودکان

در دوره های کودکان و نوجوانان زبان روسی موسسه زبان ایران روس از جدید ترین متد ها و کتاب های آموزش زبان روسی استفاده شده و تمامی اساتید دپارتمان زبان روسی کودکان و نوجوانان زبان ایران روس برای این دوره ها آموزش های لازم را  دیده اند. در این راستا برای کودکان ۶-۴ سال از کتابهای کودکان زبان روسی از انتشارات معتبر روسیه  استفاده شده که در این مجموعه کار آموزش از طریق بازی و کاردستی تحقق می یابد. این کتاب ها بر اساس توسعه مهارت های مختلف زبانی می باشد طوری که کودکان در محیطی شاداب و فعال همه مطالب زبان روسی را به صورت نامحسوس فرامی گیرند.

برای کودکان ۱۲-۷ سال از کتاب های نوجوانان زبان روسی انتشارات معتبر روسیه استفاده می شود که با تمرکز بر مهارت های گفتاری و شنیداری، با تقویت گام به گام مهارت های مرتبط با تلفظ و مکالمه در محیطی دوستانه و حتی با تکیه بر مدل های مختلف نوشتن در کتاب های سطوح بالاتر، فضای مناسب را برای یادگیری زبان روسی برای کودکان فراهم می کند. تصاویر مناسب و شاداب، CDها و کتب کمک آموزشی زبان روسی، این مجموعه را از سایر مجموعه ها جدا کرده است. نکات گرامری پنهان درجملات و گسترش دایره واژگان زبان روسی همراه با تقویت مهارت های اجتماعی و عاطفی این گروه سنی ازجمله اهداف این کتاب های آموزش زبان روسی به کودکان و نوجوانان می باشد. ما در ایران روس بر این باوریم که مهارت های اجتماعی و عاطفی زبان آموزان از اهمیتی یکسان با مهارت های زبانی  برخوردارند و بر پایه همین اصل فضای کلاس ها و روش اساتید طوری طراحی شده اند که کودکان با ابتکار و با تکیه بر ظرفیت های خود و البته با روش های علمی و تجربه بیش از ۷ سال آموزش زبان روسی موسسه زبان ایران روس  زبان دوم را همانند زبان مادری یاد گرفته و در دنیای جدید با اعتماد به نفس بالاتری قدم بگذارند.

دپارتمان تخصصی آموزش زبان روسی به کودکان و نوجوانان

تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

 

جهت مشاهده ی توضیحات و اطلاعات دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان و نوجوانان از صفحه ی ((دوره های تخصصی انگلیسی برای کودکان و نوجوانان)) بازدید فرمایید.

 

 

 

دپارتمان تخصصی آموزش زبان روسی به کودکان و نوجوانان, دوره های کودکان و نوجوانان زبان روسی, زبان روسی برای کودکان و نوجوانان, یادگیری زبان روسی, کتاب های نوجوانان زبان روسی, کتاب های کودکان زبان روسی, کتاب های آموزش زبان روسی, سیستم آموزشی زبان کودک, سیستم آموزشی زبان روسی کودکان کودک, زبان کودکان نوجوانان, زبان روسی کودکان, زبان کودکان , دپارتمان زبان کودک و نوجوان , مرکز زبان کودکان و نوجوانان , 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.