آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

تور روسیه, تور مسکو

تور روسیه ویژه تابستان ۹۸ – تور روسیه تابستان ۹۸

۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ – ۶۶۵۳۶۳۲۲

تور مسکو، رزرو تور مسکو

تور روسیه – مسکو:

بلیت رفت و برگشت هواپیمایی ماهان

ویزای توریستی – بیمه مسافرتی

ترنسفر رایگان فرودگاه تا هتل

۴ وعده ناهار

۶ شب و ۷ روز اقامت در هتل ۳ ستاره با صبحانه

۳ مرداد تا ۹ مرداد ۱۳۹۸

لیدر زبان روسی و فارسی (همراهی کامل و حضور در تمام مدت تور)

برنامه های رایگان تور برای شما در ۷ روز:

گشت مرکز خرید، موزه ی هوافضا، بازدید از کرملین و موزه های داخلی در لیست تور، کلیسای مسیح منجی، گشت مترو و بازدید از ایستگاه های تاریخی، گشت میدان سرخ، پاساژ ZYM ، باغ الکساندر مراسم تعویض شیفت سرباز و آتش همیشه جاویدان، گشت شهری، خیابان اصلی مسکو، تپه گنجشک ها، بازدید دانشگاه، خرید سوغات، خیابان آربات مسکو و . . .

هدیه ی ویژه ایران روس:

شرکت رایگان در ۶ جلسه کلاس آموزش زبان روسی جهت آموزش مکالمات روسی ضروری قبل از سفر

هزینه تور کامل با موارد فوق با تخفیف ویژه زبان آموزان مرکز: 

مبلغ ۸/۷۰۰/۰۰۰ تومان جهت کلیه موارد درج شده در اجرای تور

تور روسیه تور مسکو

برای رزرو تور مسکو می توانید از طریق فرم تماس با ما با مشخص نمودن تعداد نفرات، تور دلخواهتان را به اطلاع ما برسانید و رزرو نمایید و یا با تماس با مشاوران مرکز مقدمات انجام کار را هماهنگ نمایید. خواهشمند است با توجه به اینکه زمان تور در اوج سفر ها به مسکو و روسیه می باشد و قیمت بلیت و هتل ها روزانه در حال تغییر می باشد در صورت تصمیم به سفر، سریعتر نسبت به رزو اقدام نمایید.

زمان تور مناسب شما نیست؟

نگران نباشید ما در اینجا تنها یکی از تورهای مسکو را قرار داده ایم و به مرور تور های دیگری نیز اعلام می گردد که سایر خدمات تور از جمله گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات CIP و … را مشخص خواهیم نمود.

تور مسکو و جاذبه های گردشگری

مسکو با داشتن هوای مناسب در فصل تابستان و دارا بودن زمستان سرد، تنوع فوق العاده ای از فعالیت های فرهنگی ارائه می دهد و شما می توانید با خرید ارزان بلیط هواپیما مسکو، تور مسکو و یا رزرو هتل مسکو سفری خاطره انگیز به روسیه را تجربه کنید در سفر به مسکو جاذبه های گردشگری بسیاری شما را به وجد می آورد از مهمترین و پر بازدیدترین این جاذبه ها “کرملین قلب تپنده ی مسکو”، “کلیسای جامع سنت باسیل”و ” میدان سرخ مسکو” هستند.

کرملین قلب تپنده ی مسکو

مهمترین جاذبه ی توریستی که در تورهای مسکو، هیچ گردشگری آن را از دست نمی دهد، کاخ کرملین است که یکی از معروفترین نماد های پایتخت روسیه به شمار می رود  . ساختمان های کنونی اکثرا به اواخر قرن ۱۵ میلادی بر می گردند و توسط معماران ایتالیایی طراحی شده اند. دو ساختمان جدید کرملین که در قرن ۱۷ رونمایی شدند تعداد کل این ساختمان ها را به عدد ۲۰ رساند. بعضی از نقاط برجسته این مجموعه کلیسای ارتودکس Dormition ، برج ساعت قرمز و نمادین  Spasskaya  و همچنین کلیسای قرن هفدهمی و زیبای Twelve Apostles  است.

کلیسای جامع سنت باسیل

یکی از زیباترین دیدنی های مسکو کلیسای جامع سنت باسیل است که به قرن ۱۶ میلادی بر می گردد و به خاطر تزئینات و معماری با شکوه گنبد خود معروف است . این ساختمان به همراه میدان قرمز مسکو و کاخ کرملین جزو آثار جهانی ثبت شده یونسکو محسوب می شود .کلیسای جامع به عنوان نمایانگر نقطه عطف معماری روسی در قرن ۱۶ مطرح می شود و به مدت ۴۰ سال تا قبل از ساخت برج Ivan the Great Bell ، بلندترین ساختمان مسکو به شمار می رفت .

میدان سرخ مسکو

یکی دیگر از نمادهای مشخص پایتخت روسیه ، میدان بزرگ سرخ است که در میان اقامتگاه سلطنتی رئیس جمهور روسیه و کاخ کرملین واقع شده و مشرف به کلیسای جامع است . برای قرن ها مهمترین فضای باز روسیه به شمار می رفته و جاییست که می توانید جاذبه های دیدنی دیگر مثل مجسمه معروف لنین و موزه تاریخی دولت را در آن پیدا کنید .

باقی مکان هایی که ارزش دیدن دارند – دیدنی های مسکو:

زمانی را صرف کاوش صومعه جذاب Novodevichy  کنید ، که به اوایل قرن ۱۶ میلادی بر می گردد و در طول این ۳۰۰ سال تغییر زیادی نکرده است . این پارک به خاطر داشتن یک ناقوس هشت ضلعی قرن هفدهمی شناخته شده است و اغلب به عنوان صومعه جدید دوشیزگان از آن یاد می شود.

شاه زنگ و شاه توپ مسکو، کلیسای واسیلی مقدس مسکو، کاخ کرملین مسکو، میدان سرخ مسکو، مقبره ولادیمیرلنین مسکو، خیابان آربات مسکو از جمله جاهای دیدنی مسکو می باشند.

چرا تور مسکو

مسکو پایتخت پهناورترین کشور دنیا ، سرزمین تزارها و کلیساهای رنگارنگ به همراه سنت پترزبورگ از مقاصد مهم گردشگران به شمار می آیند. در سفر به روسیه، جاذبه های مشهوری چون میدان سرخ و کاخ کرملین را در کرانه رود مسکو می توان یافت. این شهر دارای مراکز هنری، مراکز خرید، سالن های نمایش و رستوران های متنوع و متعددی است که همگی گردشگران را تحت تاثیر قرار می دهند. بزرگترین شهر شمالی کره زمین خانه ۱۲ میلیون نفر و دارای یکی از عمیق ترین و بزرگترین شبکه های زیر زمینی در دنیاست .

وسایل نقلیه در مسکو

حمل و نقل در مسکو در قالب مترو ، اتوبوس ، واگن برقی و تاکسی است. مترو در مسکو بسیار وسیع و نسبتا ارزان ست همچنین در سفر به مسکو می توانید با سوار شدن به قطار به شرقی ترین نقطه روسیه ، مسافرتی یک هفته ای را تجربه کنید و از پنجره واگن خود تمامی نقاط دیدنی روسیه را مشاهده نمایید.

وضعیت آب و هوای مسکو

آب و هوای مسکو قاره‌ای مرطوب است، تابستان‌ها گرم و نسبتا مرطوب و زمستان‌هایی طولانی و سرد همراه و معمولا همراه با بارش برف است. تابستان مسکو از اواسط می شروع تا اوایل سپتامبر ادامه دارد و زمستانش هم از اوایل نوامبر تا پایان مارس طول می‌کشد.

بهترین زمان سفر به مسکو

بهترین زمان برای سفر به مسکو اواخر بهار و اوایل پاییز باشد؛ مخصوصا که در این ماه‌ها فستیوال‌هایی هم در شهر برگزار می‌کنند.

 

 

 

 

رزرو تور مسکو, مکالمات روسی ضروری سفر, تور روسیه ویژه تابستان ۹۸, تور روسیه تابستان ۹۸ , تور مسکو , تور روسیه , تور ارزان روسیه , تور لحظه آخری روسیه , اقامت روسیه , بلیت هواپیما روسیه , بلیت مسکو , موزه های داخلی کرملین ,  موزه های داخلی کرملین, روسی در سفر , تور زبان روسی مسکو , آموزش زبان روسی در مسکو , میدان سرخ مسکو , کلیسای جامع سنت باسیل, بهترین زمان سفر به مسکو , سفر به روسیه , روسیه , تهران مسکو , ویزای توریستی روسیه , هتل در مسکو,

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.