آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

Русский язык زبان روسی

معرفی زبان روسی: Русский язык

مرکز آموزش زبان روسی ایران روس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

زبان روسی

زبان روسی از شاخه زبان‌های اسلاوی، و از خانواده زبان‌های هندی-اروپایی است. زبان روسی و فارسی هم‌خانواده اند و هر دو از زبان‌های هندی-اروپایی می باشند، اکثر حروف روسی آوای مشابه حروف فارسی دارند و همچنین سابقه‌ی تاریخی نزدیک ایران و روسیه باعث شده که این دو زبان از یکدیگر بسیار تاثیر بگیرند و کلماتی مانند سماور، استکان و . . . از زبان روسی در فارسی وارد شده اند. بنا‌براین یادگیری زبان روسی برای یک فارسی زبان، می‌تواند خوشایندتر باشد. امروزه بیش‌ از ۱۵۰ میلیون نفر در دنیا زبان مادری روسی دارند و بیش‌از ۱۱۰ میلیون نفر در سراسر دنیا زبان روسی را به عنوان زبان دوم و سوم آموخته‌اند. در مجموع ۲۸۵ میلیون نفر در دنیا آموزش زبان روسی دیده‌اند و به زبان روسی صحبت می‌کنند. این عدد بسیار قابل توجهی است و در سازمان ملل نیز زبان روسی به عنوان یکی از زبان های رسمی شناخته شده است.

 

آٖموزش زبان روسی

 

با آموزش زبان روسی نفوذ خود را گسترش دهید!

آموختن زبان روسی سخت نیست ولی به تلاش و تمرین و تکرار مناسب نیاز دارد. کسانی که می خواهند زبان روسی را بیاموزند باید به این نکته توجه کنند که چون زبان روسی در گروه زبان های تصریفی قرار می گیرد یادگیری این زبان صرفاً باشنیدن و حفظ جملات و لغت یا آموزش غیرآکادمیک بسیار دشوار می باشد و در مواردی راهی بی پایان است. اما اگر راه را با مدرس زبان روسی که تجربه و تسلط کامل داشته و شیوه های آموزش زبان روسی به غیر روس زبانان را آموخته باشد بپیمایید یادگیری روسی مانند سایر زبان ها ساده تر می شود به شرط آنکه مدرس این زبان دانش آموخته رشته زبان روسی در سطح عالی باشد و بتواند نکات دستوری بسیار مهم را به خوبی برای زبان آموز توضیح دهد و در مکالمات بهره ببرد و در یک کلام آموزش به صورت چهار مهارتی پیش رود. بنابراین صادقانه توصیه می گردد که در شروع راه از یادگیری این زبان با کسانی که صرفاً زبان مادری آنها روسی است و یا زبان روسی را به صورت غیرآکادمیک فقط می توانند صحبت نمایند جداً خودداری نمایید.

زبان روسی با گویش وران بسیار، در میان زبان های گروه اسلاوی در مقام نخست از لحاظ کاربرد قرار دارد و به عنوان چهارمین زبان پرمخاطب دنیاست. زبان روسی علاوه بر اینکه زبان رسمی کشورهای شوروی سابق است، در بسیاری از کشورهای دیگر مانند بلاروس و اوکراین نیز به مردم آموزش داده می شود و کاربرد بالایی دارد.

لهجه شیرین و موسیقیایی زبان روسی و ادبیات غنی این زبان علاقه مندان زیادی را برای یادگیری این زبان جذب نموده و آموزشگاه زبان های خارجی ایران روس نیز در گروه آموزشی زبان روسی از شما دعوت به عمل می آورد تا این مورد را شخصاً تجربه نمائید.

کادر آموزش زبان روسی آموزشگاه زبان های خارجی ایران روس با علم به این موضوع و با بررسی های دقیق این مشکل را با بکارگیری روش های نوینی برای آموزش زبان روسی حل نموده است به طوری که باعث تعجب و تحسین بسیاری از مراکز آموزشی زبان روسی گردیده است. کافی است از کسانی که قبلاً در دانشگاه های روسی زبان دوره زبان را گذرانیده و در حال حاضر در آموزشگاه ایران روس مشغول یادگیری زبان روسی هستند علت موفقیت بسیار بالای ما را سؤال نمایید. ما سرلوحه کار را خدمت به هموطنان قرار داده ایم و دعا و رضایت آنها باعث رضایت خداوند بزرگ و برکت به کار و مجموعه ما شده است.

آموزش زبان روسی به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های آموزش در مرکز آموزش زبان روسی و انگلیسی ایران روس می باشد و با همکاری مدرسه زبان روسی و کادر مدرسان مجرب در خدمت زبان آموزان عزیز می باشد.

آموزش زبان روسی در مدرسه زبان روسی ایران روس ،بهترین آموزشگاه زبان روسی .

Русский язык

تماس و مشاوره: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۳۰۱۰

آموزش زبان روسی از پایه 

آمادگی آزمون سفارت روسیه و دانشگاه ها

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.