آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

آموزش زبان روسی به صورت آنلاین

مرکز آموزش آنلاین زبان روسی (مشاوره: ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵)

دوره های آنلاین زبان روسی

آموزشگاه زبان ایران روس (ایرانروس) زیر نظر مدرسه زبان روسی ایران و تحت متد آموزشی رسمی زبان روسی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه های معتبر و مورد تایید روسیه با ارائه گواهینامه پایان دوره مورد تایید سفارت روسیه در ایران با استفاده از پلتفرم تخصصی آموزش آنلاین مخصوص برگزاری کلاس آموزشی (با حداقل منابع مصرفی اینترنت) و بروزترین رویکردهای آموزشی نسبت به برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان روسی اقدام نموده است.

کلاس های مجازی زبان روسی با استفاده از ساختار آموزشی نوین زبان روسی و تحت تکنیک های آموزشی برتر در حال ارایه می باشد. ابتدا برای معرفی دوره های مجازی (آنلاین) زبان روسی که به صورت خصوصی و گروهی در حال اجرا می باشد باید بگوییم این دوره ها شبیه هیچ کدام ازدوره هایی که تا بحال دیده اید نمی باشد. درواقع این کلاس بصورت کاملا زنده و به صورت خصوصی و گروهی ارایه می گردد. و شبیه دوره های که در سایر مراکز آموزش زبان روسی ارایه می گردد نیست.

  • در این دوره ها به هیچ وجه از  فایل های از پیش ضبط شده استفاده نگردیده و مدرس در کلاس حضور کامل دارد و تدریس مانند کلاس حضوری در جریان می باشد.
  • دوره بصورت واقعی Online است و بصورت زنده با ارتباط ویدئویی صوتی و تصویری در کنار ابزار های آموزشی مانند تخته وایت برد، ویدئو پرژکتور و . . .  ارایه می گردد.
  • از اپلیکیشن های ارتباطی یا آموزشی که مصرف اینترنت بالا داشته و بازخورد چندانی نداشته است استفاده نمی شود.
  • دوره های این مرکز تخصصی آموزش زبان روسی بصورت خصوصی و گروهی و با استفاده از برنامه ی اختصاصی (LMS پلتفرم اختصاصی آموزش آنلاین ) ارایه می شود.
  • آموزش آنلاین زبان روسی بصورت حرفه ای و توسط کادر مجرب و با رویکردی نوین و آکادمیک با تمرکز بر چهار مهارت اصلی آموزش زبان در حال ارایه خواهد بود
  • این دوره ها در سطوح مختلف اجرا می شود شما در کلاسی که منحصر به سطح شما می باشد شرکت می نمایید.
  • امکان ادامه ی دوره های آموزش زبان روسی شما بعد از اقامت کاری یا تحصیلی در روسیه نیز محیا بوده و در کنار تحصیل و کار در روسیه می تونید دوره آموزش زبان روسی خود را در سطوح مختلف ادامه دهید.
  • کاملا وابسته و معطوف به نقاظ ضعف و قوت شما پیشرفت خواهد نمود
  • ارایه دوره های خصوصی با برنامه ریزی و هدف گزاری شما ، شکل خواهد گرفت
  • در واقع هدف نهایی برگزاری این دوره ها آمادگی شرکت در آزمون Torfl ( آزمون Torfl که در سطح های C1 ، B2 ، B1 ، A2 ، A1 و C2 برگزار می گردد و آزمون مورد تایید وزارت علوم روسیه می باشد که برخی به نام آزمون سفارت روسیه معرفی می نمایند در حالی که واحد فرهنگی سفارت روسیه در ایران در این خصوص فعالیتی ندارد) میباشد
  • تاکید  کلاس های آموزش روسی ایران روس بر مکالمه زبان روسی خواهد بود
  • بهره مندی از حضور مجرب ترین کادر مدرسین و اساتید حال حاضر کشور که دارای مدرک دکترا با تجربه ی زیستی و تحصیلی در روسیه با بیش از یک دهه تجربه تدریس بوده در کلاس های آنلاین روسی
  • کلاس های مرکز ایران روس در تمام سطوح با بهره مندی از اساتید Native زبان روسی در کنار اساتید ایرانی بستر آموزش پویا را ارائه می دهد.

 

کلاس آنلاین روسی

 ارایه دوره های آموزش آنلاین زبان روسی

دوره آنلاین زبان روسی بر اساس استانداردهای بین المللی و با رویکردهای نتیجه گرایی در حال ارایه است و پس از سطح A2 زبان روسی شرکت در کلاس های بحث آزاد پیشنهاد می گردد تا از طرفی به توانمند سازی خود کمک نموده و سوی دیگر به داشته های آموزشی خود ایمان پیدا نمایید.

  1. در برگزاری دوره های آنلاین از منابع آموزشی کلاس های حضوری (مانند سری کتاب های جدید آموزش زبان روسی : روسکی سیزون ۲۰۱۹ ، گاواریت پراویلنا، گاواریت پاروسکی، تمرینات زبان روسی ۲۰۱۸ و . . .  ) استفاده می گردد و سطح علمی یکسان مورد نظر است.
  2. برنامه ریزی منعطف کلاس های آنلاین با در نظر گرفتن شرایط اشتغال و تحصیل زبان آموزان و همچنین اختلاف ساعت سایر کشور ها.
  3. هر ترم کلاس های ترمیک عادی زبان روسی شامل ۳۰ساعت آموزشی است و ۷ ترم تا سطح A2 می باشد و کلاس فشرده زبان روسی در ۲ تا ۲/۵ ماه و ۱۲۰ ساعت آموزشی و کلاس نیمه فشرده زبان روسی در ۴/۵ تا ۵ ماه و ۱۶۰ ساعت آموزشی برگزار می گردد.
  4. هر جلسه آموزشی بمدت ۹۰ دقیقه آموزش خالص تشکیل می گردد (هر ساعت آموزشی ۴۵ دقیقه تدریس مفید)
  5. کلاس های خصوصی آنلاین طبق برنامه ریزی هر فرد و بصورت منعطف برنامه ریزی خواهد شد و حتی تعداد روزها و تعداد جلسات در هفته را شما تعیین خواهید نمود و  مدرس به انتخاب شما تعیین می گردد
  6. آموزش آنلاین زبان روسی بر اساس نیاز شما و هدف گزاری شما ارایه می گردد
  7. کلاس خصوصی زبان روسی آنلاین نسبت به سطحی که شما دارید و زمانبندی که در اختیار دارید ارایه می شود
  8. شما در کلاس های خصوصی زبان روسی می توانید مدرس را تعویض نمایید
  9. کیفیت برگزاری کلاس های آنلاین بصورت کاملا حرفه ای و در بالاترین سطح با برترین امکانات و منابع آموزشی ارایه می شود
  10. تنها چیزی که بسیار مهم همراهی و همگام بودن زبان آموزان در این دوره ها است فقط کافیست زمان مناسبی را برای مرور درسها اختصاص دهید تا بهترین نتایج را ببینید . . . و این یک شعار نیست.
  11. ایران روس با بیش از یک دهه سابقه برگزاری دوره های آموزش زبان روسی در تمام سطوح و با استفاده از منابع جدید آموزشی در خدمت آموزش کشور می باشد.

 موسسه زبان ایران روس (مدرسه زبان روسی تهران)

پس از سالها تجربه در زمینه برگزاری دوره های روسی و کلاس های آمادگی پادفک روسی و کسب نتایج بسیار درخشان در این سالها ، هم اکنون با توجه به نیاز جامعه و برقراری امکان استفاده ی مشتاقان زبان روسی در سراسر کشور ایران و نیز دوستان ساکن در سایر کشور های جهان این دوره ها به صورت آموزش آنلاین زبان روسی در حال ارایه می باشد و عملا شعب ایران روس در سراسر نقاط جهان افتتاح گردیده است.

مدرسه زبان روسی ایران روس کیفیت کلیه ی کلاس های خود را گارانتی و تضمین می نماید و این تعهد را می دهد در صورتی که مطابق برنامه ریزی آموزشی پیش بروید و وقت لازم جهت مطالعه را بگذارید . . . (تضمین ما تجربه دانش آموختگان ما می باشد و تضمینی بالاتر از این وجود ندارد)

مدرسه زبان روسی ایران واحد ایران روس برای اولین بار در آموزش غیر دانشگاهی زبان روسی کشور، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی با اهداف خاص مانند تربیت مدرس زبان روسی و تربیت مترجم زبان روسی نموده است و بخشی از آموزش در مرکز مسکو و تحت تدریس مدرسان بین المللی زبان روسی می باشد.

ایران روس در حال حاضر دوره های آموزش آنلاین زبان روسی را تحت Web و بدون نیاز به دریافت برنامه یا App خاصی ارایه می نماید و زبان آموزان محترم پس از ثبت نام لینک کلاس، فایل راهنمای آموزشی، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نموده و از طریق گوشی همره هوشمند، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود قادر به شرکت در کلاس آنلاین تصویری و صوتی می باشند و تیم پشتیبانی انفورماتیک مدرسه زبان روسی تهران همواره پاسخگو می باشد.

آموزشگاه زبان روسی تهران در حال حاضر با سه شعبه (دو شعبه در تهران و یک شعبه در کرج) در حال فعالیت می باشد.

لازم به ذکر است این مرکز آمادگی اعطای نمایندگی مرکز فروش اکانت ثبت نام دوره های آنلاین و کتاب های آموزشی دوره را به کتاب فروشی ها، کافی نت ها، مراکز آموزشی و مدارس اعلام می نماید.

آموزشگاه زبان روسی در کرج نمایندگی ثبت نام کلاس های آنلاین ایران روس

کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس یا واتس اپ: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰  – ۶۶۵۳۳۰۱۰ 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.