آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

بهترین آموزشگاه زبان روسی

بهترین موسسه آموزش زبان روسی در تهران

تماس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

ایران روس بیش از یک دهه می باشد که همراه و در خدمت مشتاقان فراگیری زبان روسی با اهداف مختلف مانند تحصیل در روسیه، اقامت تجاری یا کاری در روسیه، سفر کاری و یا موقت آموزشی و ماموریت و . . . بوده و این خدمت را افتخار خود می داند.

بهترین آموزشگاه زبان روسی در ایران

بهترین آموزشگاه زبان روسی

 

رونمایی از لوگوی جدید موسسه آموزش زبان روسی ایران روس (آموزشگاه زبان روسی تهران مسکو سابق)

به عنوان بهترین مرکز آموزش زبان روسی زیر نظر مدرسه زبان روسی ایران بر اساس رتبه بندی۹۸ مدرسه زبان روسی

تولید و چاپ منابع آموزش زبان روسی بر اساس الگوی مراکز معتبر آموزش زبان روسی در روسیه توسط ایران روس 

لوگوی جدید آموزشگاه تخصصی زبان روسی ایران روس:

 

آموزش زبان روسی در تهران ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

 

لوگوی قبلی مرکز تخصصی آموزش زبان روسی ایران روس:

 

آموزشگاه زبان روسی

مرکز آموزش تخصصی زبان روسی ایران روس به عنوان اولین و بهترین موسسه آموزش زبان روسی و اولین برگزار کننده ی دوره های آموزش آمادگی آزمون پادفک زبان روسی، دوره های تخصصی زبان روسی در کسب و کار، دروس تخصصی پادفک روسی، زبان تخصصی، آمادگی آزمون ارشد و دکترای زبان روسی، مکالمه زبان روسی در کوتاه مدت، برگزار کننده ی دوره های مشترک با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی روسیه، دانشگاه های مسکو، برگزار کننده ی دوره های مشترک با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گرجستان با ارائه گواهی نامه پایان دوره با تایید سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان و روسیه و گواهینامه های مورد تایید وزارت خارجه و قوه قضاییه ایران و گرجستان.

با هدف افزایش روابط ایران روسیه، همکاری با برترین موسسات اعزام دانشجو به روسیه، اعزام دانشجو به گرجستان، اعزام دانشجو به دانشگاه های علوم پزشکی روسیه مورد تایید وزارت بهداشت، ثبت شرکت در روسیه و اقامت در روسیه، ثبت شرکت در گرجستان و اقامت در گرجستان، افتتاح حساب بانکی در روسیه و گرجستان، مشاوره کسب و کار، افتتاح واحد اقماری مرکز ایران روس جهت انجام کلیه فعالیت های فوق و کار های وابسته، برگزاری دوره های آموزش زبان روسی در مراکز و شرکت ها و سازمان ها، آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با همکاری مدرسان برتر دانشگاه های کشور، تهیه، تولید و توزیع منابع معتبر آموزش زبان روسی، چاپ کتاب های روسی، ترجمه متون روسی، اعزام مترجم شفاهی، برگزاری همایش و سمینار به زبان روسی، دوره های آموزش از راه دور زبان روسی در برنامه های ایمو، واتس اپ، اسکایپ و . . . گوشه ای از خدمات واحد اقماری و مراکز همکار ما می باشد.

آموزش مجازی زبان روسی – کلاس مجازی زبان روسی

آمادگی اخذ و اعطای نمایندگی و نیز همکاری مشترک با کلیه ی دانشگاه ها و مراکز آموزشی داخل و خارج از کشور

اعطای نمایندگی آموزشی به مراکز آموزشی و نمایندگی فروش محصولات به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور 

تماس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.