آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

بهترین کلاس زبان روسی در تهران

بهترین کلاس زبان روسی در تهران، پادفک زبان روسی در ایران، اموزشگاه زبان روسی تهران، استاد زبان روسی در تهران

مدرسه زبان روسی تهران – ۰۹۰۲۵۰۲۱۳۵۸ – ۶۶۵۳۶۳۱۱

در بهترین مرکز آموزش زبان روسی تهران
دوره ی آمادگی پادفک روسی: تدریس دروس زیست و شیمی به زبان روسی جهت ورود به پزشکی روسیه (آموزش زبان تخصصی)

 

تحصیل در روسیه – اقامت روسیه

جهت تحصیل یا مهاجرت به روسیه باید بدانید مردم این کشور ها فقط به زبانی روسی صحبت می کنند  و درصد افرادی که زبان های دیگر مانند انگلیسی را می دانند کم است و عملا زندگی یا تحصیل در روسیه صرفا با تسلط به زبان انگلیسی محال بوده و نیاز به یادگیری زبان روسی و تسلط بر مکالمه زبان روسی دارد.

اکثر دوره های برگزار شده ی تدریس زبان روسی در تهران و ایران فقط بر روی قواعد زبان تاکید نموده و مدرسین بدلیل نداشتن دانش آکادمیک نمی توانند انتقال صحیح آموزشی داشته باشند و فارغ التحصیلان زبان روسی اکثر آموزشگاه های زبان روسی تهران و ایران به توانمندی لازم دست نمی یابند. لذا لازم است در ابتدا از برنامه دقیق دوره ی آموزشی مورد تقاضا جهت ثبت نام اطلاع کسب نمایید.

 

آموزشگاه زبان ایران روس

مدرسین همکار ایران روس اساتید دارای تحصیلات عالی زبان روسی از دانشگاه های داخل یا خارج و یا روسی الاصل بوده که در سیستم آموزشی ایران و یا مراکز روسیه نیز مشغول به کار می باشند و همچنین در شعبه مسکو مدرسه زبان روسی و مرکز ایران روس نیز تدریس دارند و دارای تاییدیه تدریس از مدرسه زبان روسی ایران می باشند. شرط ادامه همکاری مدرسان زبان روسی ایران روس کسب میزان رضایت بالای ۹۰ درصد از هر کلاس می باشد.

موسسه ایران روس به عنوان یک مجموعه آموزشی پیشرو (اولین و برترین مرکز برگزاری پادفک روسی در ایران) اقدام به ارایه دوره پادفک پزشکی و بازرگانی نموده و زبان آموزان خود را قادر می سازد برای آزمون پادفک روسیه بسیار قدرتمند تر از رقبا ظاهر شوند.

 

آموزش زبان روسی در سفارت روسیه

دوره ها و کلاس های زبان روسی ارایه شده در ایران روس مورد تایید بیشتر نهاد های علمی است و در تماس با سفارت روسیه، این مرکز به عنوان یکی از آموزشگاه های خوب و مورد تایید زبان روسی ایران توسط دبیر اول سفارت معرفی می گردد و در بازدید آقای الکساندر رمازیرکا (دبیر اول سفارت فدرال روسیه در ایران) از ایران روس، راهکار های اجرایی در هر چه بهتر ارائه شدن آموزش زبان روسی در ایران توسط ایشان ارائه گردید. البته بر اساس اعلام سفارت روسیه در تهران داشتن مدرک زبان روسی برای تحصیل در این کشور اجباری نمی باشد و گذراندن دوره های پادفک زبان روسی نیز در صورت تسلط به زبان و قبولی در آزمون ورودی دانشگاه الزامی ندارد.

 

بهترین آموزشگاه زبان روسی ایران

آموزشگاه زبان روسی در غرب تهران

موسسه ایران روس در غرب تهران به عنوان تخصصی ترین و بهترین مرکز آموزش زبان روسی در غرب تهران در خدمت زبان آموزان عزیز می باشد.

آموزشگاه زبان روسی ایران روس متعلق به مدرسه زبان روسی ایران بوده و به طور رسمی به عنوان مدرسه زبان روسی تهران می باشد و هیچکدام از مراکز آموزش زبان روسی در تهران نمایندگی رسمی مدرسه زبان روسی ایران نمی باشند.

آموزش زبان روسی در غرب تهران – مدرس زبان روسی در غرب تهران – زبان روسی غرب تهران – آموزشگاه زبان غرب تهران

آموزشگاه زبان روسی در سعادت آباد تهران: ۰۹۰۲۵۰۲۱۳۵۸ – ۶۶۵۳۶۳۱۱

آموزشگاه زبان روسی در شرق تهران

شعبه شرق موسسه ایران روس جهت آموزشگاه زبان روسی شرق تهران در حوالی تهرانپارس و خیابان پیروزی در حال راه اندازی می باشد  و به عنوان مدرسه زبان روسی شرق تهران فعالیت خواهد نمود.

آموزش زبان روسی در شرق تهران – مدرس زبان روسی در شرق تهران – زبان روسی شرق تهران – آموزشگاه زبان شرق تهران

کلاس مکالمه زبان روسی در تهران

در دوره آموزش مکالمه زبان روسی که با عنوان دوره کاربردی زبان روسی شناخته می شود شما را برای زندگی روزمره آماده می کند. این دوره  در جلسات به آموزش همزمان هر چهار مهارت اصلی (خواندن – نوشتن – گوش دادن – صحبت کردن ) البته آموزه های آن محدود به کتاب های آکادمیک نیست و روش تمرین و تکرار در اولویت است.

 

کلاس دوره پادفک در تهران (زیست، شیمی، ریاضی و بازرگانی):

وزارت بهداشت تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی یا داروسازی در روسیه را فقط به شرط تحصیل به زبان روسی مورد تایید قرار می دهد و متقاضیان تحصیل در کشور  روسیه  که قصد ورود به رشته های پزشکی دندانپزشکی و یا دارو سازی را دارند می بایست زبان روسی را فرا گیرند و در دانشگاه به زبان روسی رشته ی خود را بخوانند.

در آموزش زبان روسی تهران دوره های کاربردی (پادفک) پرطرفدارترین دوره ی آموزش زبان روسی ارایه شده  می باشد و اکثر متقاضیان به سمت این دوره کشیده می شوند.
افرادی که قصد مهاجرت ، تحصیل و ایجاد کسب و کار در کشور های روس زبان را دارند در دوره های فشرده و نیمه فشرده زبان روسی شرکت می کنند.
هدف دوره کاربردی، یادگیری زبان روسی در کوتاه مدت خواهد بود به گونه ای که افراد بتوانند در کوتاه مدت ارتباط برقرار کرده  و نیازهای اولیه محیطی خود را رفع نمایند.
طول کل دوره: حداقل ۶۰ جلسه آموزش عمومی زبان روسی و ۲۰ تا ۳۰ جلسه به کلاس اصطلاحات شناسی  زیست و شیمی می پردازد.

  • بخش کاربردی:  حداقل ۶۰ جلسه به آموزش همزمان هر چهار مهارت اصلی (خواندن – نوشتن – گوش دادن – صحبت کردن ) البته آموزه های آن محدود به کتاب های آکادمیک نیست و از منابع جدید آموزش زبان روسی به غیر روس زبانان بهره برده می شود. لازم به ذکر است بیشتر منابع چاپ و تهیه مدرسه زبان روسی ایران می باشد.
  • بخش تخصصی پادفک: حدود ۲۰ تا ۳۰ جلسه اموزش و تدریس دروس زیست ، شیمی و آناتومی  به زبان روسی ویژه افرادی که قصد تحصیل در خانواده رشته های پزشکی را دارند و نیز آموزش بازرگانی و کسب و کار و . . .

خوابگاه:
برای متقاضیان عزیزی که از سایر شهر ها و استان ها قصد شرکت در کلاس های فشرده زبان روسی و دوره های پادفک روسی را دارند خوابگاه نزدیک به مجموعه آموزشی ایران روس معرفی می گردد.

 

مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در تهران – ایران روس

مشاوره : ۶۶۵۳۶۳۱۱ – ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۰۲۵۰۲۱۳۵۸

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.