آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

تدریس خصوصی آنلاین زبان روسی

تدریس خصوصی زبان روسی – تدریس خصوصی آنلاین زبان روسی

تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ و ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵

زبان روسی را حرفه ای بیاموزیم – واحد تدریس خصوصی زبان روسی مرکز تخصصی ایران روس با برنامه جامع، منابع مفید و تجربه شده و مدرسان کادر هیات علمی مدرسه زبان روسی ایران همراه شما در راه یادگیری حرفه ای زبان روسی خواهد بود.

تدریس خصوصی آنلاین زبان روسی با هدف عدالت آموزش و آموزش در هر زمان و مکان

کلاس های خصوصی حضوری و آنلاین مرکز ایران روس در دوره های معین با شهریه بسیار مناسب برگزار می گردد و با ثبت نام دوره کامل و تسویه کل شهریه، پکیج کتاب ها ی دوره به عنوان هدیه تقدیم می گردد.

تدریس خصوصی زبان روسی از پایه تا سطح A1 و A2 

منبع این دوره یکی از کتاب های:  روسکی سیزون، راه روسیه، روسکی سوونیر، پایخالی یا پرویه شاگی می باشد.

تدریس خصوصی زبان روسی از سطح A2 تا B1 و B2

منبع پیشنهادی کتاب روسکی سوونیر و نووی سوونیر می باشد.

تدریس خصوصی زبان روسی آمادگی پادفک روسیه

دوره پایه و تخصصی زبان روسی در جداقل زمان به صورت فشرده و نیمه فشرده و تدریس خصوصی پادفک روسی

تدریس خصوصی زبان روسی تقویتی دروس زبان روسی دانشجویان زبان روسی دانشگاه های ایران

توسط اساتید محترم دانشگاه و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلان دکترای دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور

تدریس خصوصی جهت دانشجویان پادفک و کورس روسیه با منابع خودتان  

توسط اساتید مجرب مرکز که از دانشجویان و فارغ التحصیلان دکترای دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور می باشند و با منابع شما

تدریس خصوصی زبان روسی به صورت حضوری در مراکز ایران روس در تهران و کرج و یا محل کار شما برگزار می گردد. ایران روس به عنوان اولین مرکز تخصصی آموزش خصوصی آنلاین زبان روسی در پلتفرم اختصاصی خود با امکان برقراری و تعامل کامل صوتی و تصویری میان مدرس و زبان آموزان روسی و امکانات کلاس شرایط مساعد و واقعی به تحقق شعار “مدرس زبان روسی را به منزل ببرید” جامه عمل پوشانده است و شرایط کامل آموزش زبان روسی در منزل و یا هر جای دیگر را محیا نموده است تا هر کس در هر کجا امکان فراگیری زبان روسی با منابع، برنامه جامع و کادر حرفه ای مدرسه زبان روسی ایران داشته باشد و عدالت آموزشی محقق گردد.

واحد تخصصی تدریس خصوصی زبان روسی مرکز ایران روس برترین و تنها مرکز برگزار کننده ی کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان روسی و حضوری می باشد که با توجه به تک زبانه بودن (تنها مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در ایران) با بررسی رزومه مدرسان مجرب، از برترین ها جهت مصاحبه و بررسی تخصصی دعوت به عمل آورده و پس از کسب تمامی تاییدیه ها و طی دوره آموزشی و توجیهی لازم به همکاری می پذیرد.

در طول مدت همکاری مدرسان با بررسی کلاس ها و خروجی دانش آموختگان و نیز فرم های نظر سنجی دانش پژوهان، نقات قوت و ضعف را بررسی نموده و در صورت کسب حداقل ۹۰ درصد انتظارات موسسه ادامه همکاری میسر می باشد و همکاران با امتیاز کمتر در واحد ترجمه ادامه همکاری داده و یا از ادامه همکاری معذور می باشیم.

لذا در مرکز تدریس خصوصی زبان روسی ایران روس با خیال راحت می توانید آموزش دیده و مرحله آزمون و خطا را طی نکنید. چرا که کارشناسان زبده مدرسه زبان روسی همواره در حال بررسی می باشند و از کوچکترین کاستی چشم پوشی نخواهند نمود و هر زمان زبان آموز محترم درخواست تعویض مدرس را اعلام نماید بدون خواستن دلیل انجام می گردد. در حالی که در اکثر آگهی ها و سایت های تدریس خصوصی متاسفانه کار کارشناسی صورت نمی پذیرد و برخی با ادعای توانایی تدریس و داشتن علم مربوطه خود را معرفی می نمایند چون که می دانند هیچکس نیست که بررسی و توانایی آن ها را تایید یا تکذیب نماید و به همین دلیل نداشتن توانمندی خود را در مقابل سنگ محک مراکز رسمی قرار نمی دهند و یا پس از رد شدن صلاحیت اقدام به تدریس و اتلاف وقت و هزینه زبان آموزان می نمایند.

 

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.