آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1

مشاور شما: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

توضیحات درباره ی دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1 :

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1 نقطه ی شروع زبان روسی است که به سطح پایه و ابتدایی (Elementary/элементарный) برای آموزش زبان روسی معروف می باشد. از جمله اهداف دوره ی مقدماتی (элементарный) آموزشگاه مرکز ایران روس (زیر نظر مدرسه زبان روسی ایران) استفاده از برنامه درسی و آموزشی منظم به منظور ایجاد انگیزه و علاقه در زبان آموزان  و همچنین آموزش اصولی و پیشرفته زبان روسی به آن ها با همکاری برترین مدرسان مجرب زبان روسی می باشد. موسسه ی ایران روس به عنوان اولین و قوی ترین قطب آموزش زبان روسی در تهران است که با برگزاری کلاس های فشرده و نیمه فشرده زبان روسی به صورت گروهی و خصوصی و همچنین برگزاری کلاس های ترمیک با استفاده از جدیدترین و به روزترین منابع آموزش زبان روسی به همراه کادر مجرب خود توانسته است در زمینه ی آموزش زبان روسی به شیوه ای نوین، آسان و البته طی مدت زمان کوتاه گام بزرگی بردارد. شایان ذکر است مرکز ایران روس تنها مرکز آموزشی دارای واحد R&D (واحد تحقیق و توسعه) و نیز نمایندگی واحد انتشارات و پخش کتاب های روسی مدرسه زبان روسی ایران است که بخش اعظم آن منابع، تولید ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مراکز روسیه می باشند.

русский язык – russian language

از جمله ویژگی های خاص این مرکز آموزشی عبارت اند از:

– برگزاری دوره های تخصصی آزمون پادفکت (پادفک روسی – دوره پیش دانشگاهی زبان روسی) برای دانشجویان متقاضی برای ادامه ی تحصیل در کشور روسیه به صورت فشرده و نیمه فشرده – подготовительный факультет

– برگزاری کلاس های آمادگی آزمون بین المللی روسی  TORFl (آزمون های بین المللی زبان روسی) به صورت حضوری و آنلاین

– برگزاری کلاس های تخصصی مکالمه و بحث آزاد با استفاده از منابع مفید توسط مدرسان نیتیو

– برگزاری کلاس های بحث آزاد با محوریت آموزشی با حضور دو مدرس ایرانی و روس در طول دوره

– ارائه ی گواهی پایان دوره پس از هر ترم و نیز ارائه مدرک پایان دوره پس از هر سطح از مدرسه زبان روسی ایران با قابلیت ترجمه و تاییدیه ها، مورد تایید سفارت روسیه در ایران (با امکان تایید توسط سفارت اوکراین، سفارت بلاروس، سفارت گرجستان، سفارت ارمنستان و . . . )

– آموزش بر اساس متد نوین آموزش روسی با استفاده از منابع جدید زبان روسی و نیز بر اساس متد کتاب های تالیفی مدرسان مدرسه زبان روسی

– برگزاری کلاس های آمادگی آزمون ارشد زبان روسی توسط کادر علمی مجرب

– برگزاری دوره های در سطح کارشناسی زبان روسی جهت متقاضیان شرکت در کنکور ارشد زبان روسی یا مطالعات زبان روسی که رشته کارشناسی غیر مرتبط داشته اند.

– برگزاری کلاس در تمام ایام هفته و حتی روز های تعطیل در ساعات مختلف

– برگزاری کلاس آموزش آنلاین زبان روسی با سیستم آموزشی اختصاصی به صورت خصوصی و گروهی (بدون نیاز به نصب برنامه یا اپلیکیشن خاص)

 

آموزش مقدماتی زبان روسی

کتاب ها و منابع تدریس برای سطح مقدماتی زبان روسی :

دوره های آموزش زبان روسی در موسسه ایران روس با کمک کتاب های مختلفی برگزار می شود. کتاب هایی نظیر روسکی سیزون ۲۰۱۹، روسکی سوونیر ۲۰۱۹ (سوغات روسی)، نووی سوونیر ، آموزش زبان روسی از پایه، راه روسیه، دستور کاربردی زبان روسی (پادفکت)، گاواریت پراویلنا، مجموعه ی ویژه رسم الخط و آموزش حروف روسی، کتاب روسی به اختصار، تمرینات روسی خاورونینا ۲۰۱۸، داستان های روسی و زبان روسی برای ایرانیان از جمله کتاب هایی هستند که در سطوح مختلف آموزش زبان روسی استفاده می شوند.

طول دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1 :

Elementary/элементарный

هر سطح تقریبا در ۳ ترم آموزشی به طول می انجامد . دوره های آموزشی به صورت عادی، فشرده و یا فوق فشرده ارائه می شوند. دو روز در هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای در هر روز برای کلاس نیمه فشرده روسی) و آخر هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای پشت سر هم در یک روز در کلاس عادی) برگزار می گردد.

دوره عادی : جلسات به صورت یک روز در هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای در هر روز با نیم ساعت استراحت بین کلاسی) برگزار می شود.

دوره فشرده: جلسات به صورت سه روز در هفته (هر روز دو جلسه ۹۰ دقیقه ای و نیم ساعت استراحت بین دو جلسه) برگزار می شود.

دوره نیمه فشرده جلسات به صورت دو روز در هفته (هر روز دو جلسه ۹۰ دقیقه ای و نیم ساعت استراحت بین دو جلسه) برگزار می شود.

درموارد خاص کلاس ها با برنامه ریزی متفاوت برگزار می گردد و امکان برگزاری کلاس های فوق فشرده به درخواست دوستان نیز محیا می باشد و جهت دوره های خاص مانند زبان روسی بازرگانی و دوره های درخواستی به صورت سفارشی سازی اقدام می گردد .

جهت سازمان ها، ادارات، شرکت ها و مراکز دولتی و خصوصی بسته ی آموزشی اختصاصی با بهترین کیفیت آموزشی و هزینه مناسب ارائه می گردد.

طول دوره ترمیک تا سطح A1  حدود ۵ ماه ،  در دوره نیمه فشرده ۲ تا ۲/۵ ماه و دوره فشرده ۱/۵ ماه می باشد. دانشجویان محترم طی ۱۲ ترم به سطح B2 و طی شانزده تا بیست ترم به سطح C2 می رسند.

البته لازم است دانش پژوهان عزیر پس از سطوح C2 ، C1 ، B2 ، B1 ،A2 از کلاس های بحث آزاد بهره برده و به تسلط کامل رسیده سپس آموزش در سطح بعدی را شروع نمایند.

ایران روس در طراحی آموزشی خود برنامه ای ارائه داده است که تا سطح A2 در یک دوره طی شود و زبان آموزان با صرف هزینه و وقت کمتر به سطح مطلوب آموزشی دست یابند. (جهت اطلاع از برنامه مذکور با واحد مشاوره : ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰ تماس بگیرید.)

کتاب زبان روسی روسکی سیزون

پیش نیاز دوره مقدماتی زبان روسی:

این دوره پیش نیاز ندارد و کاملا از پایه شروع می شود و به عنوان اولین گام شما در راه یادگیری زبان روسی می باشد.

 

مرتبط بخوانید: آموزش آنلاین زبان روسی

 

رده سنی :

شرکت در این دوره محدودیت سنی ندارد و ویژه ی همه ی گروه های سنی می باشد و مرکز تخصصی آموزش زبان روسی کلاس بندی های خود را بر اساس گروه سنی و اهداف آموزشی متفاوت انجام می دهد.

 

بعد از اتمام دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1 چه توانایی خواهید داشت؟

در صورتی که مخاطب شما بدون لهجه و به صورت شمرده صحبت کند، می توانید کلمات ساده و اصطلاحات روزمره را که در مورد خودتان ، خانواده و محیط عینی اطرافتان باشند را بفهمید و بیان کنید.

با داشتن بیش از ۸۰۰ دایره لغت می توانید کلمات و اسامی ساده و عادی و همچنین جملات بسیار ساده مثلا در اطلاعیه ها (تبلیغات ) و کاتولوگ ها و پیامک ها را بفهمید و بازگو کنید.

می توانید خیلی ساده وارد ارتباط شوید به شرطی که مخاطب شما قبول کند جملاتش را آرام ادا کند و حتی گاهی آنها را به روشی دیگر تکرار نماید و شما را در ساختن جملات و درک ان کمک نماید.

بعد از دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1 می توانید در مورد مسایل ساده سوال کنید. مثلاً در مورد چیزی که بلافاصله به آن احتیاج دارید و به سوالات پرسیده شده در این زمینه ، قادر هستید پاسخ دهید ولی به زبان ساده تر برای گلیم خود را از آب کشیدن نیاز به سطح A2 دارید.

با توجه به اینکه در کلاس های ایران روس در کنار آموزش هر جلسه یک اصلاح یا ضرب المثل پرکاربرد نیز آموزش داده می شود می توانید جملات و اصطلاحات ساده را برای توصیف محل زندگی و افراد پیرامونتان بکار ببرید

در صورت تمایل به ارتباط با مشاوران با کارشناسان ایران روس برای ثبت نام در دوره زبان روسی مقدماتی سطح  A1  با ما تماس در ارتباط باشید:

۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند و جهت سهولت در دسترسی در ساعات غیر اداری شماره همراه نیز در نظر گرفته شده است که همکاران ما  تماس شما و هم پیام های شما در واتس اپ را پاسخگو می باشند.

 

Центр изучения иностранных языков ИРАН РУСЬ

مرکز مطالعات زبان های خارجی ایرانروس (ایران روس)

 

 

مطالب مرتبط زیر را در صورت تمایل بخوانید:

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1   معادل سطح به روسی و انگلیسی (Elementary/элементарный)

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A2   معادل سطح به روسی و انگلیسی (Pre-Intermediate/Базовый)

دوره زبان روسی متوسطه سطح B1   معادل سطح به روسی و انگلیسی (Intermediate/средний)

دوره زبان روسی متوسطه سطح B2   معادل سطح به روسی و انگلیسی (Upper-Intermediate/выше среднего)

دوره زبان روسی پیشرفته سطح C1   معادل سطح به روسی و انگلیسی  (Advanced/высокий)

دوره زبان روسی پیشرفته سطح C2   معادل سطح به روسی و انگلیسی  (Mastery/продвинутый)

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.