آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

تدریس خصوصی روسی

کلاس تدریس خصوصی زبان روسی

تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

تدریس خصوصی زبان روسی با آموزش مکالمه

مرکز تدریس خصوصی زبان موسسه زبان ایران روس با همکاری اساتید برجسته زبان روسی و سایر زبان ها و با یک دهه تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبان ها در منزل، محل کار و نیز موسسه آماده ارائه خدمات در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان روسی می باشد. تخصصی ترین مرکز آموزش زبان روسی و سایر زبان ها بصورت خصوصی عادی و فشرده، مشاوره و تعیین سطح رایگان در موسسه و پرداخت شهریه بصورت اقساط، مکالمه با جدیدترین متد های آموزشی (مکالمه تضمینی زبان روسی به شرط وقت گذاشتن زبان آموز) از خدمات قابل ارائه مرکز تخصصی آموزش زبان روسی ایران روس می باشد.

  • فقط با ۳۵ جلسه مکالمه خصوصی در موسسه ، محل کار و یا منزل
  • دوره های  آموزش مکالمه زبان کاملاً کاربردی ویژه مدیران ، شرکت ها ، تجار و مسافرین
  • مکالمه فشرده زبان کاملاً کاربردی جهت مصاحبه ، سفر ، مهاجرت ، کار و تحصیل
  • دوره های ویژه آمادگی آزمون سفارت و آزمون های معتبر
  • دوره های ویژه از پایه تا آموزش حرفه ای و تخصصی همه زبان ها ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل شرکت های اداری و تجاری، مسافران و ……
  • کلاس های ویژه مکالمه و درک شنیداری زبان
  • با اعزام فوری اساتید برگزیده خانم و آقا به تمام نقاط تهران و کرج
  • تدریس خصوصی توسط بهترین اساتید تحصیل کرده داخل و خارج کشور و  اساتید نیتیو
  • اعزام مدرس خانم جهت تدریس به خانم ها ، دختر خانم ها و کودکان (خانواده ها)
  • آماده عقد قرارداد با شرکت ها ، موسسات، سازمان ها و ….
  • کلاس های ویژه شاغلین در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا ساعات پایانی شب
  • دوره آمادگی آزمون Podfak برای دانشگاههای روسی آمادگی پادفک ، آمادگی پاتفک، آمادگی PODFAC روسی
  • دوره های آمادگی پافک روسیه زیر نظر مدرسه پادفک روسی ایران
  • قویترین مرکز تدریس خصوصی زبان های خارجی
  • شهریه با توجه به توان مالی شما بصورت توافقی
  • ضمنا حضور نفر دوم هم از طرف شما بلامانع است و افزایش شهریه جزئی می باشد.

و نیز پس از اتمام جلسه سوم تدریس هم در صورتی که به هر دلیلی،مدرس مورد رضایت نبود با درخواست زبان آموز،موسسه استاد دیگری جایگزین می نماید و ادامه ی دوره با مدرس جدید می باشد.

شهریه تدریس خصوصی زبان روسی

هزینه تدریس خصوصی زبان روسی در منزل، محل کار و یا موسسه کمی متفاوت می باشد. هزینه تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبان ها با توجه به تجربه و سابقه مدرس ، مدرک تحصیلی ، روش تدریس  و … بستگی دارد و بهترین راه این می باشد که شما از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ایران روس (مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در کشور) تماس حاصل نمایید تا آن ها بعد از صحبت با شما و اطلاع از شرایط شما قیمت یا هزینه تدریس خصوصی زبان روسی و یا زبان های دیگر را به شما اعلام نمایند. اما درکل با توجه به کیفیت بالای دوره ها و کلاس های ما، هزینه هایی که ما به شما اعلام می نماییم قطعا مناسب و منصفانه خواهد بود.ارائه خدمات آموزشی به شما عزیزان افتخار ماست و عملا شهریه دوره ها هزینه نبوده و بلکه سرمایه گذاری می باشد.

آموزش خصوصی زبان روسی

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان روسی را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند،آموزش خصوصی زبان روسی و حضور در کلاس های خصوصی مرکز زبان روسی ایران روس می باشد. هرچند که در کلاس های عمومی مرکز نیز فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود دارد و کلاس ها از کیفیت کافی برخوردار می باشند  ولی بهترین راه برای زبان آموزانی که امکان همسان سازی وقت خود با کلاس ها را ندارند حضور در دوره های خصوصی زبان روسی می باشد. همچنین ما مدرسین خود را به منزل و محل کار شما اعزام می کنیم و شما می توانید در منزل یا محل کارتان بدون نیاز به رفت و آمد آموزش زبان روسی را فراگیرید. موسسه زبان ایران روس بهترین مرکز تدریس خصوصی زبان روسی زیر نظر مدرسه زبان روسی ایران با جدیدترین متدهای آموزشی زبان در دنیا می باشد.

مدیریت و کادر آموزشی و دفتری این موسسه این اطمینان را می دهد که شما را در جهت یادگیری زبان مورد نظرتان با بهترین کیفیت آموزش و مناسب ترین شهریه در کوتاهترین زمان یاری نماید. تدریس خصوصی زبان روسی توسط اساتید مجرب و نیز اساتید روس زبان برگزار می گردد.

حروف الفبای زبان روسی چگونه است؟

یکی از انواع حروف الفبای زبان سیریلیک است که در دهه ی صدم پدید آمد. یادگیری حروف الفبای زبان روسی در مقایسه با زبان های آسیای شرقی و زبان های اروپایی مثل فرانسوی خیلی راحتر است و تشابهاتی با الفبای زبان انگلیسی هم دارد.

مکالمه زبان روسی چگونه آموزش داده می شود؟

روش ها و متد های گوناگونی برای آموزش زبان روسی وجود دارد. معلمان تدریس خصوصی زبان روسی در ابتدا نیاز سنجی می کنند و شاید در تدریس این زبان  از چندین روش و متد مختلف استفاده کند. اما چیزی که مسلم است، آموزش در موسسه زبان ایران روس هم به صورت آموزش مجازی زبان روسی و هم به صورت فیزیکی برگزار می شود و در تدریس زبان روسی از جدید ترین و معتبر ترین منابع آموزشی مانند کتاب های روسکی سیزون ۲۰۱۹ و تمرینات زبان روسی ۲۰۱۸ و . . . استفاده می گردد.

مکان های آموزشی زبان روسی در موسسه ایران روس کدامند؟

در مرکز تدریس خصوصی موسسه آموزش زبان ایران روس در سه محیط آموزشی می توان همراه معلم خصوصی، روسی را یاد گرفت. که با توجه به زمان و شرایط زبان آموزان قابل انتخاب است.

  • آموزش زبان روسی در محل آموزشگاه یا موسسه
  • آموزش زبان روسی در خانه زبان آموز
  • آموزش زبان در محل کار زبان آموز

معلم و مدرس خصوصی زبان روسی چه کسی است؟

مدرسان و معلمانی که در موسسه آموزش زبان ایران روس فعالیت می کنند و به تدریس زبان روسی می پردازند یا دانش آموخته زبان روسی از دانشگاه های خارجی یا داخلی هستند و یا افرادی هستند که در روسیه زندگی کرده اند و کاملا به این زبان مسلط هستند. مدرسان ما پس از سپری کردن دوره های TTC زبان (روش های آموزش زبان) شروع به کار می کنند.

آیا امکان یادگیری زبان روسی برای بزرگسالان وجود دارد؟

منابع آموزشی جهت بزرگسالان با نوجوانان متفاوت می باشد. امکان یادگیری برای بزرگسالان در هر مقطع سنی وجود دارد و این بحث را زبان شناسان و محققان به اثبات رسانده اند. بحث مربوط به (critical period hypothesis) بازه بحرانی یادگیری به تنهایی نتوانسته دلیلی برای رد نظریه امکان یادگیری زبان در بزرگسالان باشد. از این رو معلمان خصوصی زبان روسی در موسسه ایران روس برای بزرگسالان هم خدمات آموزشی ارائه می دهد.

دوره های ویژه آموزش زبان روسی برای کارکنان شرکتی و دولتی وجود دارد؟

با توجه به روابط بسیار پررنگ جمهوری اسلامی ایران با دولت روسیه و کشور های روس زبان، دوره های تدریس زبان روسی همراه با مکالمه زبان روسی بیش از پیش درخواست می شود. موسسه آموزش زبان ایران روس نیز همیشه سردمدار آموزش زبان روسی بوده است و برای ارائه خدماتش به مراکز دولتی و شرکتی برترین و مجرب ترین مدرسان زبان روسی را اعزام می کند.

زندگی در روسیه و استفاده چندین ساله از این زبان در کشور روسیه؛

به افرادی که روسی زبان مادری یا زبان آن ها هم محسوب می شود نیتیو یک زبان گفته می شوند . برای مثال در موسسه آموزش زبان ایران روس افرادی هستند که دوران نوزادی تا جوانی را در روسیه زندگی کرده اند و تحصیلات خود را در مدارس روسی سپری کرده اند و حالا به دلایلی به ایران بازگشته اند و در سطح نیتیو می باشند و در کنار مدرسان نیتیو زبان روسی از کشور روسیه، بلاروس و اوکراین مشغول به تدریس می باشند.

به اعتقاد زبان شناسان کسی که زبان مادری یا زبان دوم آن ها روسی باشد در تدریس خصوصی زبان روسی بخش گفت و شنود بسیار کارآمد تر از معلم هایی هستند که زبان روسی را در دانشگاه یاد گرفته اند اما اساتید ایرانی در آموزش سه مهارت دیگر بسیار کارآمد هستند. اما مدرسان نیتیو اگر آموزش زبان روسی را به صورت علمی و روش تدریس و دوره های آموزش ندیده باشند تدریس آن ها چندان اثرگذار نخواهد بود. لذا ایران روس فقط با اساتید نیتیو با رشته ی تحصیلی مرتبط همکاری می نماید.

 شماره تماس : ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

 

 

آموزشگاه زبان روسی در شرق تهران، آموزش زبان روسی در تجریش،  , تدریس خصوصی زبان روسی در غرب , مرکز تدریس خصوصی زبان , مرکز تدریس خصوصی زبان روسی , مرکز تدریس خصوصی زبان روسی , مرکز تدریس خصوصی زبان روسی شمال تهران, مرکز تدریس خصوصی زبان روسی تجریش , تدریس خصوصی زبان روسی ایران  , تدریس خصوصی زبان , تدریس خصوصی زبان های خارجی , کانون زبان روسی ایران , تدریس خصوصی مکالمه روسی , زبان روسی , پادفک روسیه خصوصی , تدریس خصوصی زبان روسی تهران ,  تدریس خصوصی زبان روسی در تهران

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.