آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

تور آموزشی زبان روسی در ارمنستان

تور آموزش زبان روسی در خارج از کشور

تور ارمنستان (۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰)، تور ترکیه، تور روسیه، تور گرجستان، تور مسکو، تور سنپترزبورگ

آموزشگاه زبان روسی ایران روس با همکاری موسسات آموزشی و دانشگاه های معتبر کشور های روس زبان و همچنین آژانس های مسافرتی در ایران و روسیه، تور های آموزش زبان روسی را برای زبان آموزان علاقه مند برگزار می کند و این تور های آموزشی شرایط ویژه ای را دارند و به همین دلیل می توانند شما را در محیطی کاملا روسی زبان قرار دهند و می توانید با فرهنگ و زبان این کشور ها نیز هر چه بیشتر آشنا شود.

تور زبان روسی ارمنستان

  • تور های آموزش زبان روسی روسیه، ارمنستان، بلاروس و ….
  • تور های داخلی آموزشگاه زبان ایران روس با اساتید Native و مجرب

در همه ی تورهای یادگیری زبان روسی یک تورلیدر با زبان روسی در تمام طول تور آموزش زبان روسی با زبان آموزان در ارتباط هستند و همه ی امکانات رفاهی و آموزشی لازم در اختیاز زبان آموزان قرار        می گیرد. این تور های آموزش زبان روسی از یک هفته تا ۲ ماه متغییر هستند و دانش پژوهان محترم می توانند دوره ی مورد نظر خود را بر اساس شرایط خود انتخاب کنند.

در طول تور آموزش زبان روسی زبان آموزان می توانند با افراد محلی که زبان مادریشان روسی است در ارتباط باشند و زندگی در این کشور ها را تجربه کنند و موقعیت های ادامه تحصیل در این کشور ها را بررسی کنند. تجربه یادگیری زبان روسی در محیطی کاملا روسی زبان و به همراه تجربه تفریح ها ، زندگی جمعی جدید به زبان آموزان اجازه می دهد در زندگی مستقل را تجربه کنند و توانایی های خود را برای زندگی در کشور های روسی زبان و یا مهاجرت به کشور های روسیه ، بلاروس، اوکراین، ارمنستان و … محک بزنند.

در پایان این تور آموزش زبان روسی مدرک آموزش زبان ایران روسیه هم به زبان روسی با داشتن کد تایید به زبان آموزان ارائه می شود تا بتوانند در صورت نیاز به کالج ها و یا دانشگاه های کشور های دیگر ارائه دهند.

برگزاری تورهای آموزشی مکالمه زبان روسی در ارمنستان با حضور اساتید نیتیو و نیتیو لایک زبان روسی توسط واحد اقماری مرکز آموزش زبان روسی ایران روس برگزار می گردد.

 برنامه تور آموزشی زبان روسی در حال ثبت نام:

تور زمینی ارمنستان  ۴شب و ۵ روز

برنامه آموزشی زبان روسی در تور:

۲۰ ساعت آموزش کلاسی مکالمه

۱۵ ساعت آموزش محیطی مکالمه

آموزش مکالمات ابتدایی مکالمه زبان ارمنی

حرکت به سمت ارمنستان: جمعه

حرکت به سمت ایران: ۴شنبه

هزینه تور + برنامه آموزشی:  … تومان به اضافه ۱۲۰ دلار

هزینه تور بدون برنامه آموزشی: … تومان به اضافه ۱۲۰ دلار

جهت اطلاع دقیق از برنامه های تور های آموزشی با شماره ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ تماس بگیرید.

اهداف برگزاری تور های زبان روسی

از جمله اهداف ایران روس در برگزاری تور های آموزش زبان، ارائه خدمات آموزشی زبان در محیطی بیرون از کلاس های آموزش زبان می باشد، از جمله فعالیت هایی که در واحد اقماری و باشگاه مشتریان ایران روس در پاسخ مثبت به حضور دانش پژوهان در این مرکز طراحی و اجرا شده است برگزاری گردش های چند روزه به زبان روسی می باشد. در این راستا هدف بر این بوده است که  فعالیت های آموزشی در یک محیط متفاوت و مفرح برای علاقمندان  رقم بخورد .

هدف ما از برگزاری گردش های فوق آن است که فعالیت های آموزشی زبان روسی با محتوای تور- سفر صورت بگیرد و یادگیری زبان روسی در یک فضای واقعی به وقوع بپیوندد. جهت برگزاری این سفرهای آموزشی گروهی از اساتید مجرب ایران روس ما را همراهی می کنند.

به زودی دفترچه های آموزشی و همچنین  اطلاعات عمومی و تخصصی در رابطه با تاریخچه مکان مورد نظر به زبان روسی ارائه می گردد. خلق تجربه کاملا متفاوت و شیرین از یادگیری زبان با حضور در تورهای آموزشی زبان روسی ایران روس برای شرت کنندگان هدف نهایی ما می باشد.

 تجربه ای متفاوت در یادگیری زبان روسی در تور آموزشی زبان روسی در ارمنستان

اگر قصد آموزش زبان روسی در خارج ازکشور را دارید، می توانید برای یادگیری زبان در دوره های زبان در سایر کشورها شرکت کنید و در کنار یادگیری زبان با فرهنگ ‌های جدید آشنا شوید و با استفاده از زبان در محیط، مهارت های شخصی خود را ارتقا دهید.

یکی از مناسب ترین گزینه ها برای یادگیری زبان، شرکت در تور آموزش زبان در خارج ازکشور است، که یکی از معتبرترین روش ها برای یادگیری زبان به شمار می‌آید.

تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

 

 

 

 

تور آموزشی زبان روسی, تور آموزشی زبان روسی در ارمنستان , تور آموزشی زبان انگلیسی,آموزش زبان در خارج ازکشور ,کلاس زبان روسی , آموزشگاه زبان ارمنستان, یادگیری زبان روسی, کلاس مکالمه زبان روسی, مکالمه زبان روسی, تور زبان روسی, زبان روسی در سفر, یادگیری زبان روسی در یک فضای واقعی , یادگیری زبان روسی در محیط , آموزش زبان روسی در روسیه,مدرک آموزش زبان روسی , یادگیری زبان روسی در محیطی کاملا روسی , محیطی کاملا روسی , کافه روسی, کافه روسیه, اساتید نیتیو و نیتیو لایک زبان روسی, مدرس نیتیو زبان روسی, تدریس خصوصی زبان روسی,تور لیدر زبان روسی,

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.