آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دانشگاه پوشکین روسیه

دانشگاه زبان روسی “پوشکین” روسیه – مسکو

دفتر تهران: ۰۹۹۹۱۲۵۲۰۰۰ – ۶۶۵۳۶۳۲۲

موسسه دولتی زبان روسی پوشکین روسیه

انستیتو دولتی زبان روسی پوشکین روسیه معروف به دانشگاه زبان روسی “پوشکین” یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در روسیه شناخته می شود که در کنار دوره های آکادمیک دانشگاهی به آموزش زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی مشغول می باشد.

دانشگاه پوشکین روسیه در مسکو تنها دانشگاهی در روسیه می باشد که به صورت اختصاصی به آموزش زبان روسی در تمامی مقاطع تحصیلی می پردازد. در سال ۱۹۶۶ میلادی در کنار دانشگاه دولتی لومانوسوف مسکو مرکز علمی زبان روسی لومانوسوف شکل گرفت. در همان سال، انجمن بین المللی معلمان زبان و ادبیات روسی تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان هماهنگ کننده و سازمان دهنده تمام اساتید زبان و ادبیات روسی در داخل و خارج روسیه شروع به فعالیت کرد. سال ۱۹۷۳ میلادی به دستور دولت، این مرکز علمی به موسسه زبان روسی الکساندر پوشکین تغییر نام یافت و در لیست دانشگاه های دولتی روسیه ثبت گردید. رشته های موجود دراین دانشگاه زبان شناسی، فرهنگ شناسی، فیلولوژیو گرامر زبان روسی می باشد. در حال حاضر دکتر “مارگاریتا روستسکایا” به عنوان رئیس این دانشگاه مشغول به فعالیت می باشد.

دانشگاه پوشکین دارای تجربه طولانی مدت و موفق در تدریس زبان روسی، پرورش پرسنل آموزش زبان روسی ، طراحی و ایجاد روش های تدریس زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی است.

خوابگاه دانشگاه پوشکین یک مجموعه واحد با ساختمان آموزشی این دانشکده را تشکیل میدهد. ساختمان آموزشی توسط یک راهرو به این خوابگاه متصل شده است. اتاق های خوابگاه که شامل اتاق های دو تخته و سوییت ها می باشند در طبقه های ۲ تا ۱۴ واقع شده اند.

دانشگاه دولتی  پوشکین:

دانشگاه پوشکین تنها دانشگاه تخصصی زبان  روسی حرفه ای است که در کلیه مقاطع  در رشته های گرامر،زبان شناسی،فیزئولوژی و فرهنگ شناسی دانشجو می پذیرد.

در این دانشگاه  دوره آمادگی  برای شهروندان روسیه و خارجی  برگزار میگردد و بطورکلی تمام پتانسیل  آموزشی  محیط زبانی  بکار گرفته می شود.

در رتبه بندی  مراکز علوم انسانی روسیه، پوشکین  بطور با ثبات جایگاه  نخست را در بهترین مراکز عالی آموزشی روسیه بخود اختصاص می دهد.

 

نمایندگی موسسه پوشکین روسیه در ایران:

در ایران، مجموعه ی مدرسه زبان روسی و مرکز ایران روس نماینده رسمی دانشگاه پوشکین روسیه و مرکز آزمون های تورفل و سطح A2 موسسه پوشکین می باشد.

شماره های تماس دفتر همکاری های بین المللی با موسسه پوشکین روسیه در ایران: ۰۹۹۹۱۲۵۲۰۰۰ – ۶۶۵۳۶۳۲۲

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.