آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دوره‌های پادفک روسیه چیست؟

پادفک روسی – پادفک روسیه

تماس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰

دوره پادفک در دانشگاه های روسیه

دوره‌های پادفک روسیه چیست ؟ بیشتر دانشگاه های روسیه کلاس های درسی خود در رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی را به دو زبان روسی و انگلیسی ارائه می‌دهند؛ و ازآنجایی ‌که این دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجو شرایط پیچیده و سختی را اعمال نمی‌کنند ادامه تحصیل در رشته پزشکی این دانشگاه‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای افرادی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته پزشکی هستند. اما با توجه به بخشنامه های وزارت بهداشت در خصوص دانشگاه های مورد تایید ایران، الزام برگزاری دوره ها به زبان روسی تاکید شده است و لازم است دانشجویان در کورس زبان روسی دانشگاه های روسیه شرکت نمایند تا تایید واقع شود.

موسسات و دانشگاه های آموزش پیش دانشگاهی همچنین دوره ای ۶ ماهه تا ۹ ماهه برای یادگیری زبان روسی برای دانشجویان سطوح مقدماتی و متوسط، برگزار می کند. این دوره برای کمک به دانشجویان جهت رسیدن به سطح  مهارت زبانی طراحی شده است و از تاریخ حدود ۱۰ سپتامبر شروع می شود و حدود ۱۰ ژوئن پایان می یابد. دانشجویان نزدیک به ۷۰۰ ساعت آموزش کلاس روسی و تجربه ی زندگی در مرکز مسکو، پایتخت زنده ی روسیه یا یکی از شهر های روسیه را دریافت خواهند کرد.

دانشگاه‌های روسیه دوره آماده‌سازی یا پادفک را به دانشجویان بین‌المللی که داوطلب ادامه تحصیل به زبان روسی هستند ارائه می‌دهند و معمولا در دوبخش زبان عمومی و زبان تخصصی برگزار می گردد. این دوره در کشور روسیه معمولاً در طی دو ترم در طول یک سال تحصیلی که در کوتاه‌ترین حالت حدود ۶ ماه است ارائه می‌شود. درترم اول زبان روسی و درترم دوم برای رشته های گروه پزشکی دروس پایه مانند شیمی و زیست‌شناسی به زبان روسی ارائه می‌شود.

دوره پادفک به متقاضیان ادامه تحصیل در روسیه برای یادگیری زبان روسی کمک می‌کند:

۱-    تسلط به زبان روسی در چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیداری و گفت و گو جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها

۲-   دریافت گواهی مبنی بر تعیین سطح زبان روسی در سطح مربوطه

۳-   افزایش سطح دانش علوم پایه (زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی) و نیز لغات تخصصی رشته ی مورد نظر

۴-   آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی در کشور روسیه و شهر های مختلف آن

به‌طور استاندار شروع این دوره در کشور روسیه از اواخر شهریور خواهد بود و تا اوایل تیرماه سال بعد به طول می‌انجامد.

هزینه دوره پادفک زبان روسی:

هزینه این دوره در اکثر دانشگاه‌های روسیه به‌طور میانگین بین ۱۲۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار است و در برخی دانشگاه های پرند روسیه تا ۶۰۰۰ دلار می باشد.

دوره پادفک (کالج پزشکی روسیه) در تهران:

مرکز زبان ایران روس متعلق به مدرسه زبان روسی ایران ، با توجه به امکاناتی که برای متقاضیان ادامه تحصیل در رشته‌های گروه پزشکی روسیه در نظر گرفته اقدام به برگزاری دوره‌های ویژه ی پادفک زبان روسی در تهران در کوتاه ترین زمان نموده است و در این راستا از حضور اساتید مجرب ایرانی و روس (مدرس نیتیو روسی) بهره می برد.

این دوره شامل:

  • ….. ساعت آموزش زبان روسی
  • ….. ساعت زبان تخصصی روسی در زیست‌شناسی
  • ….. ساعت زبان تخصصی روسی در شیمی

ثبت نام در این ویژه، مزایای بسیاری دارد:

  • یادگیری زبان روسی توسط اساتید مجرب موسسه که دارای تاییدیه از مدرسه زبان روسی ایران می باشند.
  • صرفه‌جویی در زمان به دلیل کوتاه بودن دوره آموزشی نسبت به سایر مراکز ارائه دهنده دوره پاتفک روسیه

  • صرفه جویی در هزینه ها به دلیل برگزاری دوره در شهر تهران و کرج داوطلب نیازی به سفر به کشور روسیه و مهیا نمودن شرایط اقامتی ندارد.

  •  حضور  داوطلب در دانشگاه‌های معتبر و مورد تأیید روسیه بعد از گذراندن دوره پادفک ایران با خیالی آسوده به دلیل تسلط بر زبان روسی

  • شرکت در دوره ی آموزشی اولین و معتبرترین مرکز تخصصی زبان روسی در ایران با جدید ترین منابع آموزشی مورد تایید دانشگاه های روسیه

 

اهمیت به زبان روسی در دانشگاه‌های روسیه و برگزاری دوره پاتفک

هر دانشگاه یا دانشکده ایی ، بخش بین الملل یا دانشجویان خارجی را به دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل در روسیه اختصاص می دهد، که در آن دانشجویان در ابتدا به یادگیری زبان روسی (دوره پادفک روسی) می پردازند ، و بعد از یادگیری مقدمات زبان، بسته به تخصص دانشکده و علمی که در آن آموزش داده می شود،  برخی علوم تخصصی نیز در آن تدریس می شود، بعنوان نمونه؛ در دانشکده فیزیک ،علاوه بر زبان روسی ،دانشجویان را با ریاضیات و فیزیک آشنا میکنند، هدف از آموزش این دروس تخصصی، صرفا آشنایی دانشجو با زبان روسی تخصصی این علم ها می باشد و نه خود آن علم، تا در زمان حضور دانشجو برای ادامه تحصیل در روسیه از ترم ۱ مشکلی پیش نیاید و او بتواند با لغات و گفتار اساتید ارتباط برقرار کرده و موضوعات مطرح شده را بدرستی بیاموزد. اغلب در این دانشکده ها نمره پایان ترم بر روی پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو تاثیر ندارد و گاهی آزمون ورودی می گیرند.

تفاوت رشته‌های پزشکی با سایر رشته‌ها در رابطه با زبان روسی

اما در رشته های پزشکی که همانطور در مطالب قبلی بسیار به آن اشاره شده، علاوه بر زبان روسی ،دروس شیمی و بیولوژی نیز تدریس می شود ، که بر خلاف دانشکده های دیگر، و بعلت تعداد متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی در روسیه، نمره امتحان دوره پادفک اهمیت بسیاری دارد و بر اساس آن دانشجو رو ثبت نام می کنند. دوره های پادفک عموما از اول سپتامبر بمدت ۹ ماه ادامه دارد و هزینه آنان بسته به دانشگاه از ۱۸۰۰ دلار شروع می شود.
البته دوره پادفک را می توان در هر دانشکده یا کالج دیگر گذراند. و سپس در دانشگاه مورد علاقه به ادامه تحصیل در روسیه آزمون داد و به ادامه تحصیل پرداخت.

جهت اطلاعات بیشتر برای آموزش زبان روسی جهت ادامه تحصیل در روسیه با ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است ایران روس در مسکو نیز دارای کلاس آموزش زبان روسی بوده و جهت تقویت زبان روسی در طول تحصیل خود در روسیه می توانید از کلاس های مذکور با هزینه مناسب استفاده نمایید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.