آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دوره زبان روسی متوسطه سطح B2

دوره زبان روسی متوسطه سطح B2

مشاور شما: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

توضیحات دوره زبان روسی متوسطه سطح B2

دوره زبان روسی متوسطه سطح B2 سطح چهارم آموزش زبان روسی است که در کنار سطح B1 به عنوان سطح متوسطه برای آموزش زبان روسی معرفی گردیده است. از جمله اهداف دوره ی متوسطه (Upper-Intermediate/выше среднего) آموزشگاه مرکز ایران روس (زیر نظر مدرسه زبان روسی ایران) استفاده از برنامه درسی و آموزشی منظم به منظور ایجاد انگیزه و علاقه در زبان آموزان  و همچنین آموزش اصولی و پیشرفته زبان روسی به آن ها با همکاری برترین مدرسان مجرب زبان روسی می باشد. موسسه ی ایران روس به عنوان اولین و قوی ترین قطب آموزش زبان روسی در تهران است که با برگزاری کلاس های فشرده و نیمه فشرده زبان روسی به صورت گروهی و خصوصی (حضوری و آنلاین) و همچنین برگزاری کلاس های ترمیک با استفاده از جدیدترین و به روزترین منابع آموزش زبان روسی به همراه کادر مجرب خود توانسته است در زمینه ی آموزش زبان روسی به شیوه ای نوین، آسان و البته طی مدت زمان کوتاه گام بزرگی بردارد. شایان ذکر است مرکز ایران روس تنها مرکز آموزشی دارای واحد R&D (واحد تحقیق و توسعه) و نیز نمایندگی واحد انتشارات و پخش کتاب های روسی مدرسه زبان روسی ایران است که بخش اعظم آن منابع، تولید ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مراکز روسیه می باشند.

russian language - زبان روسی

قابل توجه زبان آموزان محترم:

بعد از دوره سطح B2 زبان روسی، زبان آموزان محترم مرکز ایران روس که از امتیاز و نمرات بالا در طول دوره برخوردار بوده و در کنار یکی از اساتید مرکز به عنوان دستیار تدریس امتیاز و تایید لازم را کسب نموده باشند وارد دوره ویژه تربیت مدرس مدرسه زبان روسی ایران در مرکز تخصصی تربیت مدرس زبان روسی شده و پس از اتمام با موفقیت دوره به عنوان مدرس مراکز زیر نظر مدرسه زبان روسی ایران مشغول به فعالیت می گردند و مرکز ایران روس نیز افتخار همکاری با ایشان را خواهد داشت.

 

از جمله ویژگی های خاص این مرکز آموزشی عبارت اند از:

– برگزاری دوره های تخصصی آزمون پادفکت (پادفک روسی) برای دانشجویان متقاضی برای ادامه ی تحصیل در کشور روسیه به صورت فشرده و نیمه فشرده  (подготовительный факультет)

– برگزاری کلاس های آمادگی آزمون بین المللی روسی  TORFl (آزمون های بین المللی زبان روسی)

– برگزاری کلاس های تخصصی مکالمه و بحث آزاد با استفاده از منابع مفید توسط مدرسان نیتیو

– برگزاری کلاس های بحث آزاد با محوریت آموزشی با حضور دو مدرس ایرانی و روس در طول دوره

– برگزاری دوره های زبان روسی به صورت حضوری، آنلاین و نیز نیمه حضوری

– تنوع در انواع کلاس و برگزاری کلاس های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی

– ارائه ی گواهی پایان دوره پس از هر ترم و نیز ارائه مدرک پایان دوره پس از هر سطح از مدرسه زبان روسی ایران با قابلیت ترجمه و تاییدیه ها، مورد تایید سفارت روسیه در ایران (با امکان تایید توسط سفارت اوکراین، سفارت بلاروس، سفارت گرجستان، سفارت ارمنستان و . . . )

– آموزش بر اساس متد نوین آموزش روسی با استفاده از منابع جدید زبان روسی و نیز بر اساس متد کتاب های تالیفی مفید

– برگزاری کلاس های آمادگی آزمون ارشد زبان روسی توسط کادر علمی مجرب

– برگزاری دوره های در سطح کارشناسی زبان روسی جهت متقاضیان شرکت در کنکور ارشد زبان روسی یا مطالعات زبان روسی که رشته کارشناسی غیر مرتبط داشته اند.

– برگزاری کلاس در تمام ایام هفته و حتی روز های تعطیل در ساعات مختلف

– برگزاری کلاس آموزش آنلاین زبان روسی با سیستم آموزشی اختصاصی به صورت خصوصی و گروهی

Русский - russian language

کتاب تدریسی برای سطح متوسطه زبان روسی :

(Upper-Intermediate/выше среднего)

دوره های آموزش زبان روسی در موسسه زبان ایران روس با کمک کتاب های مختلفی برگزار می شود. کتاب جدید آموزشی نووی سوونیر (новый сувенир) به معنی “سوغات جدید” از سری کتاب های جدید و مفید روسکی سوونیر ۲۰۱۹ (русский сувенир) به معنی “سوغات روسی” تنها در مرکز ایران روس به عنوان مرکز پیشرو در تحقیق و بررسی منابع زبان روسی در حال تدریس می باشد و در کنار آن از کتاب هایی نظیر تمرینات زبان روسی، پادژهای زبان روسی، گاواریت پاروسکی، گاواریت پراویلنا، داستان های روسی، سری داستان های با کلاس، کتاب و فیلم نام آوران پرآوازه ی روسیه، فرهنگ روسی به فارسی، فرهنگ فارسی به روسی، سری کتاب راه روسیه، کتاب پادفک روسی، دوره کاربردی زبان روسی، دستور تصویری زبان روسی، فرهنگ موضوعی زبان روسی، فرهنگ تصویری زبان روسی و . . .  در سطوح مختلف آموزش زبان روسی استفاده می شوند.

طول دوره زبان روسی متوسطه سطح B2 :

هر سطح تقریبا در ۳ ترم آموزشی به طول می انجامد . دوره های آموزشی به صورت عادی، فشرده و یا فوق فشرده ارائه می شوند. دو روز در هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای در هر روز برای کلاس نیمه فشرده روسی) و آخر هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای پشت سر هم در یک روز در کلاس عادی) برگزار می گردد.

دوره عادی : جلسات به صورت یک روز در هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای در هر روز با نیم ساعت استراحت بین کلاسی) برگزار می شود.

دوره فشرده: جلسات به صورت سه روز در هفته (هر روز دو جلسه ۹۰ دقیقه ای و نیم ساعت استراحت بین دو جلسه) برگزار می شود.

دوره نیمه فشرده جلسات به صورت دو روز در هفته (هر روز دو جلسه ۹۰ دقیقه ای و نیم ساعت استراحت بین دو جلسه) برگزار می شود.

درموارد خاص کلاس ها با برنامه ریزی متفاوت برگزار می گردد و امکان برگزاری کلاس های فوق فشرده به درخواست دوستان نیز محیا می باشد و جهت دوره های خاص مانند زبان روسی بازرگانی و دوره های درخواستی به صورت سفارشی سازی اقدام می گردد .

جهت سازمان ها، ادارات، شرکت ها و مراکز دولتی و خصوصی بسته ی آموزشی اختصاصی با بهترین کیفیت آموزشی و هزینه مناسب ارائه می گردد.

طول دوره ترمیک تا سطح A1  حدود ۵ ماه ،  در دوره نیمه فشرده ۲ تا ۲/۵ ماه و دوره فشرده ۱/۵ ماه می باشد. دانشجویان محترم طی ۱۲ ترم به سطح B2 و طی شانزده تا بیست ترم به سطح C2 می رسند.

البته لازم است دانش پژوهان عزیر پس از سطوح C2 ، C1 ، B2 ، B1 ،A2 از کلاس های بحث آزاد بهره برده و به تسلط کامل رسیده سپس آموزش در سطح بعدی را شروع نمایند.

ایران روس در طراحی آموزشی خود برنامه ای ارائه داده است که تا سطح A2 در یک دوره طی شود و زبان آموزان با صرف هزینه و وقت کمتر به سطح مطلوب آموزشی دست یابند و جهت سطح B2 نیز یک دوره کامل با در نظر گرفتن مکالمه مازاد و کسب مهارت های لازم طراحی و ارائه گردیده است. (جهت اطلاع از برنامه مذکور با واحد مشاوره : ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰ تماس بگیرید.)

 پیش نیاز دوره مقدماتی زبان روسی:

دوره زبان روسی متوسطه سطح B1 پیش نیاز این دوره می باشد که با توجه به نوع تدریس در سطح B2 که کامل به زبان روسی می باشدلازم است زبان آموزان محترم در هر چهار مهارت آزمون سطح B1 امتیاز بالای ۸۰ را کسب نمایند.

لینک مطلب مرتبط زبان روسی: دوره زبان روسی مقدماتی سطح B1

رده سنی :

شرکت در این دوره محدودیت سنی ندارد و ویژه ی همه ی گروه های سنی می باشد اما شرایط سنی در کلاس بندی ها مورد توجه واقع می گردد.

و کلاس های بزرگسالان مجزا می باشد. کلاس های ویژه کودکان و نوجوانان با تدریس مدرسان ویژه آن سن نیز در مرکز در حال برگزاری می باشد.

بعد از اتمام دوره چه توانایی هایی خواهید داشت ؟

در این سطح قادر خواهید بود که محتوای موضوعات مهم همراه با جزئیات به عنوان مثال در یک گفت و گوی رادیویی یا تلویزیونی را متوجه شوید و اطلاعات مهم را درک نموده و امکان یادداشت برداری و خلاصه نویسی خواهید داشت.

محتوای متن های پیچیده و تخصصی, چه کوچک ( مانند یک آگهی ) چه بزرگ و طولانی را متوجه شوید و در مورد آن نظر ارائه کنید و یا خلاصه نویسی کنید.

پس از اتمام دوره زبان روسی متوسطه سطح B2 می توانید در مورد موضوعات تخصصی و پیچیده با رعایت کامل قوائد دستوری پیشرفته مطلب بنویسید و متن های دارای اشکال دیگران را تصحیح کنید.

در مورد موضوعات تخصصی و پیچیده با رعایت کامل قوائد دستوری صحبت کنید و نظرات شخصی خود را نیز بیان کنید و در استفاده از اصطلاحات زبان روسی به مهارت رسیده اید.

در گفت و گوهایی با موضوعات پیچیده به صورت فعال حضور داشته باشید و نقطه نظرات خود را به خوبی بیان کنید و متوجه نظرات مخاطب خود نیز می شوید.

در صورت تمایل به ارتباط با مشاوران با کارشناسان ایران روس برای ثبت نام در دوره زبان روسی مقدماتی سطح  B2  با ما تماس در ارتباط باشید:

۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند و جهت سهولت در دسترسی در ساعات غیر اداری شماره همراه نیز در نظر گرفته شده است که همکاران ما  تماس شما و هم پیام های شما در واتس اپ را پاسخگو می باشند.

 

Центр изучения иностранных языков ИРАН РУСЬ

Center for the Study of Foreign Languages IRAN RUSSIA

مرکز مطالعات زبان های خارجی ایرانروس (ایران و روسیه)

 

مطالب مرتبط زیر را در صورت تمایل بخوانید:

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A2

دوره زبان روسی متوسطه سطح B1

دوره زبان روسی متوسطه سطح B2

دوره زبان روسی پیشرفته سطح C1

دوره زبان روسی پیشرفته سطح C2

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.