آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دوره نیمه فشرده آموزش پادفک روسی در ۶ ماه

دوره نیمه فشرده آموزش پادفک روسی از پایه در ۵ تا۶ ماه

تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

در دانشگاه های روسیه دوره پادفک روسی که در اصل یک دوره پیش نیاز و پیش دانشگاهی جهت تسلط به زبان روسی و آمادگی جهت آموزش و مطالعه دروس رشته خود به زبان روسی می باشد معمولا به صورت دو ترم تحصیلی برگزار می شود که در ترم اول فقط آموزش زبان روسی مورد نظر بوده و هدف تسلط بر چهار مهارت ارتباطی زبان روسی می باشد و در ترم دوم هدف آموزش زبان تخصصی می باشد لذا دروس پایه و پیش نیاز به زبان روسی آموزش داده می شود.

در هر حال می دانیم یادگیری زبان روسی در محیط هرچند بسیار مطلوب و ایده آل است اما سختی های خاص خود را دارد، آن هم در باره زبان روسی که شناخت کمی داریم. لذا لازم است قبل از شرکت در کلاس های روسیه تسلط نسبی به زبان روسی داشته باشیم که دوره پیش دانشگاهی را راحت تر پشت سر بگذاریم.

تدریس و اصطلاح شناسی دروس زیست، شیمی و آناتومی به زبان روسی مطابق منابع اصلی دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت شامل سچینوا، سماچکو، پاوولوف و . . . 

آموزشگاه زبان روسی ایران روس، بر اساس نیاز سنجی های انجام شده در بین متقاضیان یادگیری زبان روسی، دوره ی ۶ ماهه آموزش زبان روسی جهت آمادگی آزمون پادفک روسی را تدوین و برگزار می نماید.

لازم به ذکر است برای اولین بار و بر اساس تجارب کسب شده در خصوص آموزش زبان روسی، دوره فشرده آموزش زبان روسی از پایه تا آمادگی آزمون پادفک انحصارا زیر نظر مدرسه زبان روسی و مدرسه پادفک زبان روسی ایران در مرکز آموزش تخصصی زبان روسی ایران روس برگزار می گردد.
دوره ی فشرده ۵ تا ۶ ماهه آموزش زبان روسی از پایه تا پادفک (۱۶۰ ساعت – ۸۰ جلسه) 
کل شهریه دوره فشرده آموزش زبان روسی:  در صفحه ی دوره های زبان روسی در حال ثبت نام درج گردیده است

مرکز آموزش تخصصی زبان روسی ایران روس مفتخر است اعلام نماید که کلیه دوره های در حال اجرا، توسط تیم علمی و مدرسان مجرب این مرکز تدوین و برنامه ریزی گردیده است و به عنوان اولین مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در خدمت زبان آموزان عزیز می باشد و همواره آماده ی تدوین دوره های درخواستی زبان آموزان، شرکت ها و ادارات و مراکز آموزشی و پژوهشی بر اساس استانداردهای آموزش زبان روسی دانشگاه ها و مراکز آموزشی روسیه و نیز آزمون های سفارت روسیه و دانشگاه ها می باشد. 

زبان روسی آموزش-zaban rusi

تعداد جلسات و برنامه آموزشی:

کل دوره  فشرده زبان روسی تا پادفک در ۲۴ هفته برگزار می گردد (هر هفته ۴ جلسه آموزشی در ۲ روز – ۸۰ جلسه)

جهت کاربردی شدن دوره، جلسات حل تمرین و بحث آزاد زبان روسی و مکالمات ضروری زبان روسی نیز در برنامه ی آموزشی و ساعات آموزش در نظر گرفته شده است.
منابع آموزشی دوره ی آموزش زبان روسی از پایه تا آمادگی آزمون پادفک (PODFAC)  زبان روسی آموزشگاه زبان روسی ایران روس عبارتند از :
کتاب دوره کاربردی آموزش زبان روسی (پادفک – PODFAk) 
کتاب آموزش و تمرین رسم الخط روسی (تفاوت نوشتار و تایپ)
مجموعه کتب مکالمه به روسی بر اساس متد آموزشی روسیه و آمریکا
کتاب صرف افعال روسی Russian
فرهنگ لغت و شیوه استفاده از آن
دیگر منابع که با نظر مدرس دوره پیشنهاد می گردد
اساتید و مدرسان مجرب – سیستم آموزشی مورد تائید مدرسه زبان روسی

جهت ثبت نام در دوره  آموزش زبان روسی ، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و نسبت به پرداخت آنلاین شهریه اقدام نمایید. بدیهی است تمام مراحل ثبت نام به صورت حضوری در آموزشگاه زبان ایران روس نیز امکان پذیر می باشد.

تلفن مشاوره:  ۶۶۵۳۳۰۱۰ – ۶۶۵۳۷۲۹۶ – ۰۹۳۶۴۵۵۲۹۰۰

فرم ثبت نام

 

 

 

آموزشگاه زبان روسی در غرب تهران ، آموزش زبان روسی ، آموزش ، زبان روسی،دوره روسی ، زبان روسی در شیراز آموزشگاه زبان روسی در شیراز, زبان روسی , موسسه گاما , آموزش زبان روسی در شیراز , کتاب راه روسیه ,زبان روسی پراشا , آکادمی زبان روسی پراشن ,  پراشن , انستیتو زبان پوشکین , آزمون زبان روسی پوشکین  , آزمون زبان روسی سفارت روسیه ,

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.