آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

زبان با ما

زبان با ما /آموزش آنلاین و حضوری زبان های خارجی

شماره تماس مرکز زبان باما: ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵

زبان با ما مبتکر سبک آموزش زبان های خارجی به شیوه ی “زبان با ما”

زبان با ما با رویکرد نوین به آموزش زبان های خارجی اعم از روسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی و سایر زبان ها و تاکید بر کیفیت آموزشی و نتیجه محور بودن آموزش، با بهره گیری از ابزار نوین آموزش زبان پا به عرصه وجود نهاده است. هدف اصلی زبان با ما ترویج آموزش آنلاین زبان به صورت کاملا واقعی و تعاملی می باشد به طوری که دانش پژوهان و زبان آموزان محترم زبان با ما در هرکجای جهان نیز که باشند خود را در کلاس واقعی درس استاد ببینند و بتوانند از تمام حواس پنجگانه خود در فراگیری زبان خارجی بهره ببرند و نیز این امکان میسر گردد که در صورت مهاجرت و سفر های کاری بلند مدت بتوانید ادامه ی دوره های حضوری زبان خود را به صورت آنلاین در هرکجا که باشید فقط با داشتن یک گوشی همراه هوشمند یا لپ تاپ در کنار اینترنت با سرعت متوسط بگذرانید و به پایان برسانید.

زبان با ما بر این باور است که تمام بستر های آموزش زبان را باید جهت متقاضیان مهیا نمود و در معرض انتخاب قرار داد مانند امکان شرکت در کلاس های زبان حضوری، نیمه حضوری، غیر حضوری، آنلاین، همراه با پشتیبان آموزشی خودآموز زبان خارجی و نیز امکان انتخاب شرکت در کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی، نیمه گروهی و سایر موارد

یکی از اهداف و خدمات زبان با ما تهیه، تدوین و آماده سازی متریال آموزشی مخصوص جهت کلاس های آنلاین می باشد تا به بازدهی آن کمک شایانی نماید.

زبان با ما

معرفی “زبان با ما”

واحد آموزش زبان های خارجی “زبان با ما” (آموزش آنلاین و حضوری) با مشارکت و سهامداری مدرسه زبان فرانسه ایران، مدرسه زبان روسی ایران، مدرسه آیلتس ایران، مدرسه آمادگی آزمون EPT دانشگاه آزاد، موسسه فناوران پردیس شریف، به عنوان هلدینگ آموزشی با اهداف برگزاری انواع دوره های آموزش زبان های خارجی به صورت آنلاین و حضوری، مرکز اطلاعات مدرسان خصوصی زبان در کشور و خارج از کشور، برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی زبان، همکاری با موسسات و تعامل دانش فنی و نیز مشارکت های آموزشی و . . .  در آموزش زبان های مختلف فعالیت خود را آغاز نموده و تفکیک بخش هایی مانند زبان روسی با ما، زبان انگلیسی با ما، زبان آلمانی با ما، زبان ترکی استانبولی با ما، زبان فرانسه با ما از برنامه های کوتاه مدت این مجموعه می باشد.

ویژگی و تفاوت زبان با ما در آموزش زبان

مهمترین ویژگی زبان با ما امکان شخصی سازی شیوه آموزشی برای هر فرد یا گروه می باشد، به طوری که پس از یک جلسه مشاوره رایگان تیم اجرایی و علمی با متقاضی آموزش (جلسه آنلاین یا حضوری) بر اساس نظرات و خواسته های زبان آموز دوره و شیوه ی آموزشی و حتی منابع آموزش زبان تعریف و اجرا می گردد. البته لازم به توضیح می باشد این مورد در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی و یا دوره های هدفمند برای گروه قابل اجرا می باشد و در دوره های عمومی گروهی با توجه به تجربیات هیات علمی زبان باما دوره های متنوعی در سبد پیشنهادات قرار گرفته و هر فرد بر اساس شرایط، نیاز و خواسته آموزشی خود امکان انتخاب خواهد داشت.

به زودی سایت رسمی و آدرس و شماره تماس های زبان با ما را درج می نماییم. به همراه تخفیف های ویژه برای ایران روسی های عزیز

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.