آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

زبان روسی ру́сский язы́к

زبان روسی

درباره زبان روسی – آموزش زبان روسی – یادگیری زبان روسی – چگونه زبان روسی بیاموزیم

زبان روسی (ру́сский язы́к) از زبان های اسلاوی و زبان رسمی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و برخی از کشوهای کوچکتر بلوک شرق است. این زبان همچنین زبانی غیر رسمی ولی مورد استفاده در کشورهای اکراین، لاتیویا، استونی است. زبان روسی از نظر تاریخی به خانواده زبان های هندی اروپایی متعلق است و یکی از سه زبان باقی مانده از زبان های شرق اسلاوی است.

زبان روسی از پرگویشورترین زبانهای اروپا محسوب شده و از میان زبان‌های اسلاوی دارای بیشترین پراکندگی است. در اروپای شرقی، شمال شرق آسیا و به ویژه در روسیه و سایر کشورهای تشکیل دهنده شوروی سابق به این زبان صحبت می‌شود. از مهمترین موجبات افزایش شمار علاقمندان به فراگیری زبان روسی در ایران، می توان به همسایگی با کشور روسیه و روابط دیرینه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با این کشور و توان بالای علمی دانشگاه‌های روسی زبان، به خصوص در رشته‌های علوم انسانی و فنی از یک سو و جایگاه زبان روسی در کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق از سوی دیگر، اشاره کرد.

زبان روسی در اروپا با ۱۴۴ میلیون متکلم بزرگترین زبان مادری اروپا از نظر جمعیت متکلمان به حساب می آید. زبان روسی همچنین از نظر تعداد افرادی که آن را به عنوان زبان مادری استفاده می کنند هشتمین زبان بزرگ دنیا به شمار می رود. این زبان همچنین یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل ( شش زبانی که فعلا زبان رسمی سازمان ملل هستند عبارتند از: انگلیسی، فرانسه، اسپانیولی، عربی، روسی ، چینی و البته در حال حاضر ترکها نیز برای اضافه کردن زبان خود به این لیست فعالیت می کنند) است. با توجه به اهمیت و نفوذ روسیه در جهان زبان روسی همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

با فراگیری زبان روسی در آموزشگاه زبان روسی در تهران بیکار نخواهید ماند. زبان روسی از آن دسته از زبان هایی است که بازار کار بسیار خوبی دارد. گویندگان این زبان از فرصت های شغلی خوبی بهره مند خواهند بود و یادگیری آن بسیار حایز اهمیت می باشد.

آموزشگاه زبان ایران روس بصورت منحصر بفرد و کاملا تخصصی دوره های زبان روسی برگزار می کند. کلاس آموزش زبان روسی با استفاده از کادری کارآزموده و بسیار با تجربه اقدام به آموزش زبان روسی نموده.

آموزشگاه زبان روسی در تهران با تنوع کامل در تمامی سطوح زبان آموز می پذیرد.

  • کلاس های ترمیک (گروهی) زبان روسی
  • کلاس های فشرده زبان روسی
  • کلاس های نیمه فشرده زبان روسی
  • کلاس خصوصی زبان روسی
  • کلاس نیمه خصوصی زبان روسی
  • کلاس های غیرحضوری زبان روسی

آموزشگاه زبان ایران روس بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران می باشد. چرا که بهترین ها را برای آموزش زبان روسی گردهم آوردیم.

آدرس کانال تلگرام :  telegram.me/russianschool

مشاوره و تماس:  ۶۶۵۳۲۳۰۰  –  ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

 

 

 

درباره زبان روسی, آموزش زبان روسی, یادگیری زبان روسی, چگونه زبان روسی بیاموزیم, ۶ زبان رسمی سازمان ملل , زبان رسمی سازمان ملل , ру́сский язы́к , روسیه , تاریخ زبان روسی , دانشگاه‌های روسی زبان , آموزشگاه زبان روسی , مرکز زبان روسی , روسی , زبان روسی در کرج , زبان روسی در تهران , مدرسه زبان روسی تهران  , مرکز زبان ایران روس , آموزش زبان, آموزش زبان روسی, آموزش زبان روسی از مبتدی, آموزش مکالمه روسی, آموزشگاه, آموزشگاه زبان, آموزشگاه زبان روسی, آموزشگاه زبان روسی در تهران,آموزشگاه زیان روسی در تهران, بهترین آموزشگاه زبان روسی, بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران, بهترین کلاس خصوصی روسی, دوره زبان روسی, دوره فشرده روسی, زبان روسی,کلاس خصوصی روسی, کلاس زبان روسی, مکالمه روسی, مکالمه فشرده روسی, موسسه, موسسه زبان روسی, موسسه زبان روسی ایران روس

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.