آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

کتاب تمرینات زبان روسی ۲۰۱۸ / Русский язык в упражнениях

کتاب تمرینات زبان روسی – کتاب تمرینات روسی

  Русские упражнения – Русский язык – Русский язык в упражнениях

در راستای تامین منابع آموزش زبان روسی بر اساس استانداردهای آموزشی لازم، کتاب تمرینات زبان روسی نوشته خاورونینا ویرایش ۲۰۱۸ با کیفیت چاپ و صحافی مناسب به سفارش مدرسه زبان روسی ایران به چاپ رسیده است.

 

کتاب تمرینات زبان روسی

 

کتاب تمرینات روسی (Русский язык в упражнениях) جزو منابع آموزشی رشته های زبان روسی و مترجمی زبان روسی دانشگاه های کشور و خارج از کشور می باشد که مدرسه ی زبان روسی ایران نیز کتاب تمرینات زبان روسی را به عنوان کتاب کمک آموزشی از ترم دوم در بسته های آموزشی مجموعه های تحت مدیریت خود قرار داده است.

در انتهای کتاب تمرینات زبان روسی، پاسخ نامه تمرینات قرار دارد و عملا کتاب را به یک کتاب آموزشی خودخوان زبان روسی تبدیل نموده است و جهت تقویت نکات گرامری و کاربرد گرامر در مکالمه صحیح زبان روسی بسیار مفید می باشد.

کتاب قبلی تمرینات زبان روسی که در بازار موجود می باشد علاوه بر قدیمی بودن از نظر چاپ و صحافی نیز دارای کیفیت مطلوبی نبوده است که این امر سبب شد که مرکز آموزش زبان روسی ایران روس و مدرسه زبان روسی ایران نسبت به سفارش چاپ اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که کتاب تمرینات زبان روسی (Русский язык в упражнениях) از طریق فروشگاه مدرسه زبان روسی عرضه می گردد و علاوه بر خرید حضوری، ارسال توسط پیک یا پست نیز وجود دارد و در کتاب فروشی های میدان انقلاب مانند انتشارات گوتنبرگ پخش می گردد و قابل تهیه می باشد.

جهت اطلاع از قیمت فروش تک جلد و فروش عمده کتاب تمرینات روسی با شماره ۶ای زیر تماس بگیرید .

تلفن : ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان نیایش، روبروی بیمارستان حضرت رسول(ص) پلاک ۹۷ طبقه اول

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.