آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

کتاب همراه روسیه / آموزش زبان روسی در ۶ هفته

کتاب آموزش زبان روسی همراه روسیه

 دوره آموزش زبان روسی در ۶ هفته

آموزش زبان روسی

کتاب و سی دی مجموعه آموزش زبان روسی همراه روسیه، کتاب کوچک و همراه، اما فراگیر در زمینه گفت و گو و لغت افزایی مفید به زبان روسی بر پایه‌ی آموزش دستور زبان روسی به شیوه ی ساده است که به صورت گام به گام در ۴۰ درس زبان روسی را به شیوه ای روان آموزش می دهد.

معمولا کتاب هایی که با هدف خودآموزی در بازار وجود دارند با استفاده از فونتیک نویسی فارسی یا انگلیسی، زبان آموز را دچار اشتباهات فاحشی می نمایند، در حالی که در این کتاب با کمک سی دی همراه، فرد می تواند طرز صحیح خواندن کلمات را بیاموزد. در این کتاب آموزش زبان روسی را نخست با نویسه‌ها و آواهای زبان روسی در نمونه‌ واژه‌های انگلیسی و فارسی آغاز می کنید و سپس ویژگیهای الفبای روسی چون آواهای کامی شده یا نرم و کامی نشده یا سخت را فرامی گیرید. روند یادگیری شما در این کتاب تنها با خواندن نوشته‌ها نیست که با گوش دادن به سی دی و شنیدن آنچه را که میخوانید دانستنی های خود را هم به درستی میآموزید و هم آنها را به درستی به‌کار می برید. بدین سان، با شناخت درست آواها به روسی برای گفت و گو کردن به زبان روسی به شیوه‌ای درست آماده می شوید. آنچه در این کتاب می یابید:
  گفت و گوهای روزانه پیرامون خرید، سفر، رستوران و مانند اینها که همه به زبان فارسی برگردانیده شده 
  تفسیر دستور زبان و کاربرد آن فشرده‌ی دستور زبان روسی  نمودار صرف فعل‌ها در همه‌ی زمان‌ها

  بخش ویژه‌ی نامه‌نگاری  آزمونه‌های فراگیر و کوتاه همراه با پاسخ برای آزمودن روند پیشرفت خود
  همه‌ی واژه‌ها و عبارت‌های ۴۰ درس و نیز واژه‌های تازه شنیداری شده 
برای آنانکه می خواهند زبان روسی را به‌گونه‌ای خودآموز؛ به‌ ویژه برای نیازهای در سفر خود بیاموزند، کتاب جیبی همراه روسیه چونان همراه و همسفری دانا پیشنهاد می شود.

مرکز زبان روسی ایران روس این کتاب را به عنوان یکی از منابع کمکی به زبان آموزان محترم خود معرفی می نماید.

شماره تماس جهت تهیه کتاب:  ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.