آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

آموزش آنلاین زبان روسی

آموزش آنلاین زبان روسی در ایران روس
۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

آموزش آنلاین زبان روسی با اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر از ایران روس و مدرسه زبان روسی ایران با اخذ تاییدیه های لازم در ایران و روسیه

در هر مکان و هر زمان آنلاین روسی بیاموز – آموزش مجازی زبان روسی تحت پلتفرم جامع و مانند کلاس حضوری

کلاس های گروهی زبان روسی به صورت آنلاین (ترمیک، نیمه فشرده و فشرده) – دوره پادفک آنلاین

شرکت در کلاس آنلاین بدون نیاز به نصب برنامه خاص و از طریق لینک کلاس که توسط مرکز ارسال می گردد

کلاس های زبان روسی در حال ثبت نام و اجرا به صورت آنلاین در ایران روس: 

۱. کلاس های ترمیک در سطوح مختلف 

۲. کلاس نیمه فشرده ۵ ماهه تا سطح A2

۳. کلاس  فشرده ۲ماهه تا سطح A2

آموزشگاه زبان ایران روس دوره های آنلاین زبان روسی را با پشتوانه یک دهه تجربه ارایه می نماید

این مرکز معتبر و فوق تخصصی آموزش زبان روسی دارای شعب در شهر های تهران و کرج، به عنوان اولین و برترین مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در ایران بیش از ۱۰ سال است که تحت برند های: مرکز آموزش آزاد دانشگاه، مرکز آموزش تهران مسکو، مرکز آموزش پردیس شریف، مدرسه زبان روسی ایران و مرکز آموزش ایران روس با مدیریت واحد و تحت حمایت هلدینگ تکامل فعالیت و تجربه برگزاری دوره های آموزش زبان روسی را داراست و اولین برگزار کننده دوره های آمادگی پادفک روسی با استفاده از منابع معتبر آموزشی در ایران بوده است.
ایران روس با همکاری واحد انتشارات مدرسه زبان روسی ایران بیش از ۲ سال است که در راه چاپ و نشر کتاب ها و منابع معتبر آموزش زبان روسی قدم نهاده و در کنار زبان آموزان و دانشجویان محترم زبان روسی می باشد.
امروزه این مرکز به فراخور شرایط و در راستای مشارکت در عدم شیوع ویروس و بیماری های اپیدمی، دوره های آموزش آنلاین زبان روسی را تدوین و اجرا نموده است. (لازم به ذکر می باشد که دوره های خصوصی آنلاین از همان شروع فعالیت ایران روس در حال برگزاری بوده است)
ما این دوره ها را با سطح کیفی عالی و با بهره مندی از برترین اساتید کشور، دارای سابقه مفید و تحت پلتفرم های شناخته شده ارایه خواهیم نمود.

آموزش آنلاین زبان روسی

 

دوره آنلاین و مجازی زبان روسی

در دوره های مجازی زبان روسی از حضور برترین مدرسین عضو هیات علمی مدرسه زبان روسی ایران با دانش بالای آکادمیک زبان روسی و نیز دارای تجربه زندگی، کار یا تحصیل در روسیه یا کشور های روس زبان و نیز اساتید نیتیو زبان روسی بهره مند گردیده ایم. همواره اساتید ایران روس دارای تجربه و سابقه تدریس زبان روسی در بالاترین سطوح هستند. دوره های غیر حضوری زبان روسی مطابق با ساختار مورد تایید سفارت روسیه و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت روسیه و نیز موسسه پوشکین ارایه می گردد، همچنین دوره های آموزش زبان روسی مرکز ایران روس تحت لایسنس و نظارت موسسه آموزش عالی ایران روسیه در گرجستان بوده و امکان شرکت در آزمون ها و اخذ گواهینامه از آن مرکز نیز محیا می باشد. در واقع هدف نهایی برگزاری و شرکت در دوره های زبان روسی ، آمادگی جهت حضور در روسیه با اهداف مهاجرت، تحصیل، کا یا … با داشتن مهارت کافی زبانی در آنجا و نیز کسب آمادگی شرکت در آزمون های زبان روسی اعم از پادفک روسی و آزمون Torfel وزارت علوم روسیه خواهد بود دوره های آنلاین زبان روسی بر اساس ساختاری آکادمیک و تجربی و بر اساس هر چهار مهارت اصلی زبان پیش خواهد رفت اما تاکید بسیار بیشتری بر روی مهارت مکالمه زبان روسی می باشد این دوره ها بصورت خصوصی و گروهی و نیز در قالب های عادی، فشرده و نیمه فشرده زبان روسی طراحی گشته است بطوریکه در کلاس خصوصی فقط شما و مدرستان در کلاس حضور پیدا خواهید نمود و در کلاس های گروهی نیز تحت پلتفرم های مناسب آموزش آنلاین، چند زبان آموز با قابلیت تعامل با استاد حضور دارند.

آموزش آنلاین زبان روسی در تمام سطوح در حال ارایه و برگزاری می باشد و کاملا به شکل منعطف با شرایط شما اجرا خواهد گردید در این دوره ها مدرسینی حضور دارند که در دانشگاه های برند برتر ایران و کشور روسیه تحصیلات خود را به اتمام رسانده یا در حال تحصیلات تکمیلی می باشند و نیز اساتید نیتیو.

بدون تردید این دوره ها برترین و با کیفیت ترین کلاس ها و دوره هایی هستند که در ایران در حال ارایه خواهد بود و محدودیت مکانی را جهت استفاده دوستان در کل کشور از کلاس زبان روسی برمی دارد.

نحوه ارایه دوره های آنلاین زبان روسی

کلاس آنلاین روسی همانطور که گفته شد به صورت خصوصی و گروهی ارایه می گردد. به شکلی که برخلاف سایر مراکز  Offline برگزار نمی شود، که فقط یک فایل از پیش ضبط شده و یا یک PDF یا یک برنامه یا نرم افزار آموزشی باشد و در تمام ساعات کلاس مدرس حضور داشته و در تعامل با زبان آموزان است.
این دوره بصورت کاملا زنده Live به اجرا در خواهد آمد و با شرایط بسیار ویژه ای در محیط پلتفرم های معتبر ارایه می گردد در واقع دوره خصوصی و کلاس گروهی آنلاین در محیط برنامه و تحت پلتفرم آموزشی خود. بطوریکه یک ارتباط زنده صدا و تصویر همزمان را بین شما و مدرستان فراهم می کند این دوره ها با برنامه ریزی قبلی ارایه می شود بطوری که برای حضور در این دوره ابتدا باید هدف نهایی را ترسیم نمایید دوره های آنلاین خصوصی زبان روسی در تایم ها و زمان های خالی و مورد نظر شما ارایه می شود با توجه به بازه زمانی که در اختیار داشته باشید ، برنامه ریزی می گردد در این دوره ها نیاز به انجام تعیین سطح برای عزیزانی که دانش قبلی از این زبان را دارند در نظر گرفته شده این مجموعه آموزشی در سطوح مبتدی ، متوسط ، پیشرفته تقسیم می گردد با توجه به هدف نهایی و سطح فعلی شما ساختار این کلاس شکل می گیرد هر بخش یا هر دوره آموزشی شامل تعدادی جلسه یکساعته می باشد آموزش زبان روسی بصورت کاملا آکادمیک و بر اساس هر چهار مهارت اصلی زبان پیش می رود این دوره ها با تنوع بسیار مطلوب و در تمامی سطوح می تواند ارایه گرددتاکید این دوره ها بر روی مهارت مکالمه زبان روسی است برای شرکت در این دوره ها و کسب مشاوره های تخصصی با مشاورین ما در مجموعه در ارتباط باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس مشاوران ایران روس در خدمت شماست: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

کلاس آنلاین روسی

ثبت نام در کلاس آنلاین روسی موسسه ایران روس

دوره های آنلاین زبان روسی با کیفیتی بسیار مطلوبی در هر سه شعبه ایران روس در حال ارایه و ثبت نام می باشد. و شما اگر مدرسین ما را می شناسید، می توانید استاد مورد نظر خود را برای دوره های خصوصی انتخاب و اعلام نمایید و مدرسان دوره های گروهی نیز از خانواده بزرگ علمی مدرسه زبان روسی می باشند.

آموزشگاه زبان ایران روس با تجربه ی برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره آمادگی پادفک روسی و ده ها دوره آموزش زبان روسی بازرگانی و . . . همواره از سوی همراهان و ناظران بی طرف بعنوان بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران و کرج معرفی شده است و عنوان مدرسه زبان روسی تهران و مدرسه زبان روسی کرج را از مدرسه زبان روسی ایران کسب نموده است.

مرکز تخصصی آموزش زبان روسی ایران روس همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در خدمت شما عزیزان می باشد.
شماره های تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۶۶۵۳۳۰۱۰

 

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.