آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

آموزش زبان روسی در ۷۰ روز

آموزش فشرده زبان روسی در ۷۰ روز (دو ماه)

تماس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰  –  ۶۶۵۳۲۳۰۰ (۰۲۱)

چهار رفتار شاخص در انسان های موفق عبارتند از:

۱. اولین خصلت انسان های موفق، پیدا کردن خواسته هایشان می باشد

۲. دومین خصلت انسان های موفق، داشتن اهداف مشخص و معین است

۳. سومین خصلت انسان های موفق، داشتن مدیریت زمان است

۴. چهارمین خصلت انسان های موفق، تمرکز داشتن در کار می باشد

آموزش زبان روسی در ۴۵ تا ۷۰ روز (دوره های فشرده زبان روسی)

انسان همواره به صورت ذاتی و غریزی جهت رسیدن به اهداف، آرزو ها و خواسته هایش عجله داشته است و در ضرب المثل های فارسی و روسی و همچنین سایر زبان ها عجله را نهی نموده اند . ولی گاهی دلیل این عجول بودن نیاز و خواسته ای می باشد که شخص در شرایط زندگی خود احساس می کند. مانند فرصت محدود و موقعیت عالی پیش آمده در کار یا تحصیل و نگرانی از دست دادن موقعیت مطلوب در زندگی، باعث می شود فرد به روش های میانبر و کوتاه مدت در یادگیری زبان روسی فکر کرده و به دنبال راه حلی جهت یادگیری سریع زبان روسی باشد. یادگیری زبان روسی در ۷۰ روز یا دو ماه یکی از روش های یادگیری زبان روسی در کمترین زمان است. مرکز تخصصی زبان روسی ایران روس به عنوان اولین برگزار کننده ی دوره فشرده زبان روسی در دو ماه یا ۷۰ روز مفتخر است با برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره تا پایان سال ۱۳۹۸ شمسی، تجربیات مفید کسب شده را در اختیار زبان آموزان روسی قرار دهد.در این دوره شما در کمترین زمان ممکن زبان روسی را به راحتی فرا می گیرید.
مدرسان مرکز برای آموزش زبان روسی در ۷۰ روز، به صورت اختصاصی از روش مناسب استفاده می نمایند تا بتوانند به خوبی زبان آموزان خود را با زبان روسی آشنا نموده و در هر چهار مهارت آموزش زبان روسی به سطح مطلوبی برساند.
تمرکز این دوره بر روی مهارت مکالمه زبان روسی است. در پایان این دوره شما به خوبی می توانید از عهده مکالمه، گرامر زبان روسی موارد دیگر برآیید. دوره فشرده روسی بدلیل اینکه زمان کمی را در آموزش می گذراند و سهم مهمی در زود رسیدن زبان آموزان به اهدافشان دارد، این روزها بیش از هر دوره ای مورد نیاز و تقاضای زبان آموزان و دانش پژوهان زبان روسی می باشد.
این دوره فشرده به طور کامل از پایه میباشد و برای شرکت در دوره هیچ پیش نیازی وجود ندارد.

گاهی دانش پژوهان سوال می کنند که آیا جهت یادگیری زبان روسی نیاز به تسلط به زبان انگلیسی می باشد؟ که در پاسخ باید گفت در شیوه ی آموزش زبان روسی русский язык نیازی به دانستن زبان دیگر به طور کلی وجود ندارد.

مطالعه فرمایید:  دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1

آموزش زبان روسی در ۵۰ روز

آموزش زبان روسی به صورت فشرده

خوشوقتانه امروزه شاهد ظهور مراجعه ی دانش پژوهان به فراگیری سایر زبان ها اعم از زبان روسی، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی، زبان فرانسوی و . . . در کنار زبان انگلیسی می باشیم که این موضوع نیز فقط مختص دانشگاه و انتخاب رشته زبان های خارجی نبوده بلکه در موسسات آموزشی و آموزشگاه ها آموزش زبان روسی، زبان روسی به صورت فشرده و سایر دوره ها در بین عموم مقبولیت خود را به دست آورده و مورد استقبال واقع شده است. امروزه افراد برای یادگیری زبان روسی حتما نیاز به رفتن دانشگاه و گذراندن روند طولانی این نوع آموزش نداشته و هر شخص بر اساس نیاز و خواسته خود می تواند به آموزش زبان روسی در سطح مطلوب بپردازد و همکاران بنده در ایران روس مفتخر می باشند که به عنوان یکی از اولین های آموزش زبان روسی در ایران با بیش از یک دهه تجربه در خدمت باشند.
آموزش روسی به صورت های فشرده، نیمه فشرده، ترمیک و … در مراکز آموزشی در حال برگزاری و اجرا می باشد و هر شخص می تواند با توجه به شرایط و نیاز خود بهترین روش را انتخاب کرده و به آموزش زبان روسی اقدام نمایید.
برگزاری مستمر کلاس های فشرده در این مرکز تا حد زیادی نیاز شما را برطرف نموده و نیاز به هزینه های زیاد کلاس های خصوصی را رفع می نماید. کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و با شهریه کلاس گروهی برگزار می گردد و تمام مطالب دوره های عادی آموزش داده می شود و تنها تفاوت در فشردگی زمان آموزش و ساعات مطالعه شما در روز می باشد.
شما با شرکت در دوره فشرده می توانید در کوتاه ترین مدت به زبان روسی مسلط شوید و در عین حال تمامی چهار مهارت در یادگیری زبان روسی  مانند گرامر، تلفظ ، مکالمه، درک مطلب و … را نیز فرا بگیرید. این دوره برای افرادی که زمان محدودی برای یادگیری روسی در اختیار دارند پیشنهاد می شود و کادر مجرب اساتید ایران روس تمام تلاش خود را در رسیدن به اهدافتان می نمایند.

مهارت های آموزش زبان روسی

در یادگیری همه زبان ها چهار مهارت اصلی یکسان است و برای بدست آوردن مهارت لازم در آموزش روسی نیاز به تقویت همین چهار مهارت می باشد. این چهار مهارت از مهارت های اصلی در آموزش زبان روسی هستند و هر قدر این مهارت ها جدی گرفته شود شما می توانید به واقعیت یادگیری زبان روسی نزدیک تر شوید. گاهی بعضی از افراد بنا به نیازشان تنها به یک مهارت در یادگیری زبان روسی اکتفا می کنند. مانند فردی که برای مهاجرت نیاز به مکالمه زبان روسی دارد در این موارد لازم است تمرکز بیشتر را روی مکالمه زبان روسی بگذارد. اما کسب هر چهار مهارت می تواند نیاز شما را به حداقل رسانده و شما را در ایجاد یک ارتباط موثر و درست یاری نماید.

چهار مهارت آموزرش زبان روسی عبارتند از:


• مهارت شنیداری Listening:
 برای فهمیدن موضوع مکالمه و منظور گوینده از صحبت و ایجاد ارتباط صحیح با ایشان، شما نیاز به تقویت مهارت شنیداری در زبان روسی دارید. وقتی شما بتوانید به خوبی متوجه گفته های فرد مقابل یا مخاطب خود شوید در واقع می توانید در جای مناسب ارتباط صحیح برقرار کنید. مهارت خوب شنیدن در زبان روسی یکی از مهارت های اصلی در این زبان است و حتی اگر شما تنها با هدف مکالمه زبان روسی را می آموزید نیز از اهمیت این موضوع در تقویت مهارت مکالمه شما کم نخواهد کرد.

• مهارت گفت و شنود و مکالمه Speaking: بسیاری از دوستان با هدف تقویت مهارت صحبت کردن در زبان روسی به یادگیری این زبان اقدام می کنند. این مهارت از جذاب ترین مهارت ها در میان زبان آموزان است و بسیاری از افراد اگرچه اهمیت این مهارت را می دانند اما به علت ترس از اشتباه کردن از یادگیری این مهارت باز می مانند. این مهارت نیاز به تمرین و تکرار دارد و از مهم ترین بخش های یادگیری در زبان روسی است و تنها راه کسب این مهارت: تکرار، تکرار و تکرار و نیز تمرین، تمرین و تمرین می باشد

• مهارت نوشتاری Writing: این مهارت که به عنوان مهارت نوشتاری در بین عموم شناخته شده است یکی از مهارت های چهارگانه در یادگیری زبان روسی است. اگر شما بتوانید به تقویت این مهارت بپردازید در واقع توانسته اید برای یک نامه نگاری یا درخواست شغل در یک شرکت معتبر یا تحصیل آماده شوید. اهمیت مهارت نوشتن را نمی شود انکار کرد چرا که خوب نوشتن می تواند برای شما در زمینه یافتن شغل مناسب یا ارتباط نوشتاری موثر کارساز باشد. تصور کنید در زبان مادری تان از این مهارت برخوردار نبودید، چه اتفاقی می افتاد؟ برای زندگی کردن در روسیه یا تحصیل در دانشگاه های روسیه شما قطعا نیاز به یادگیری مهارت نوشتاری در زبان روسی دارید.

• مهارت خواندن Reading: مهارت ریدینگ در زبان روسی یکی از مهارت های چهارگانه در یادگیری زبان روسی است. این مهارت در واقع مهارت خواندن در زبان روسی است که با تقویت این مهارت شما می توانید به خوبی از عهده خواندن و درک کردن مطالب کتاب های روسی، مجلات و روزنامه های اینترنتی روسی و یا حتی بورسیه ای که از کشور روسیه به دست می آورید برآیید. خواندن بخش مهمی در یادگیری هر زبانی است ما بدون این مهارت حتی نمی توانیم یک فرم بانکی را پر کنیم یا متن کوتاه یک بیلبورد تبلیغاتی را متوجه شویم.

شما باید در کنار این چهار مهارت به تلفظ لغات روسی و همینطور نوع ادای عبارات و اصطلاحات روسی مسلط باشید. چرا که گاهی دو کلمه مشابه با معانی مختلف وجود دارد که گاها در مکالمه نوع تلفظ آنها است که این دو را از هم متمایز می کند. نکته مهم دیگر این است که اگر ادای کلمات به خوبی انجام نشود شما حالت یک ماشین سخنگو را به خود می گیرید که تنها عبارات روسی را پشت سر هم تکرار می کند. ادای کلمات و عبارات در کنار احساس به مکالمه ما جان می دهد و ارتباط به بهترین شکل ممکن را برای ما میسر می کند.
فراگیری تمام مهارت ها در کنار هم می باشد که ورود ما به دنیای زبان جدید را تسهیل می کند لذا پیشنهاد ما تلاش حداکثری در تسلط بر چهار مهارت زبان روسی می باشد و تمرکز بر مکالمه که راه اصلی ارتباط با مردمان روس زبان می باشد و لازم است یادآوری شود در این راه تلاش و همت و مطالعه مستمر دانش پژوه جزء لاینفک آموزش می باشد و تمام برنامه ریزی و تلاش مجموعه آموزشی تنها نیمی از راه است و نیم دیگر را شما باید همراهی نمایید .

در کنار شما هستیم

تماس با ایران روس: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰ (۰۲۱)

مرکز ایران روس متعلق به مدرسه زبان روسی Russian School با برنامه ریزی کلاس های حضوری، نیمه حضوری و آنلاین آموزش زبان روسی در تمام شرایط همراه شما می باشد و دوستانی که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به روسیه یا کشور های روس زبان را دارند می توانند دوره های تکمیلی یا دوره های مستمر را در کشور مقصد و به صورت آنلاین بگذرانند.

برنامه کلاس های فشرده و فوق فشرده آموزش زبان روسی در دوره های ۴۵ روزه تا ۷۰ روزه برنامه ریزی و اجرا می گردد و می توانید بر اساس شرایط خود انتخاب نمایید. و لازم به توضیح است که دوره فشرده زبان روسی به صورت آنلاین نیز برگزار می گردد و این امکان برای دوستان در نظر گرفته شده است.

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.