آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

بسته آموزش آنلاین زبان روسی کتاب راه روسیه

نمایندگی فروش بسته آموزش آنلاین زبان روسی کتاب راه روسیه

مشاوره : ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

پکیج  آموزش آنلاین زبان روسی

بسته های آموزش آنلاین زبان روسی شامل کتاب راه روسیه یک، کتاب رسم الخط زبان روسی، کتاب فونتیک و جزوه، پکیج اکانت کلاس آنلاین شامل لینک و نام کاربری جهت ۱۲ جلسه کلاس در یک ترم و برای ترم های بعدی کتاب های تمرینات روسی، گاواریت پراویلنا، کتاب داستان های آموزشی سطح بندی آموزش زبان روسی و . . . توسط مرکز مطالعات، تحقیقات و آموزش زبان روسی ایران با کادر مجرب و حرفه ای ارائه گردیده است .

مرکز ایران روس نمایندگی رسمی فروش بسته های آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش زبان روسی ایران می باشد.

تماس و واتس اپ :   ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

نحوه ثبت نام و تهیه بسته آموزشی:

دانش پژوهان محترم در سراسر کشور با تهیه بسته ترم ۱ آموزش آنلاین زبان روسی بر پایه کتاب راه روسیه، پس از تحویل پکیج از راه های اعلامی نسبت به انتخاب روز و کلاس خود اقدام نموده و از طریق لینک و نام کاربری موجود در بسته در زمان انتخابی از کلاس آنلاین استفاده می نماید و متقاضیان ساکن در خارج از کشور در صورت داشتن کتاب اصلی دوره(کتاب راه روسیه۱) و یا افرادی که کتاب ها را دارند می توانند با هماهنگی فقط هزینه شرکت در دوره را پرداخت نمایند.

تهیه بسته های آموزشی آنلاین به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد، متقاضیان ساکن در تهران و کرج با مراجعه به مراکز ایران روس و کتاب فروشی های طرف قرارداد می توانند به صورت حضوری نسبت به تهیه پکیج آموزش زبان روسی اقدام نمایند و در سایر شهر ها در صورت وجود نمایندگی فروش از آن ها و در غیر اینصورت با واریز هزینه بسته از طریق پست پیشتاز ارسال می گردد.

بدیهی است کلاس ها به صورت آنلاین واقعی و در پلتفرم اختصاصی صوتی و تصویری دارای امکانات کلاسی و با حضور مستقیم مدرس برگزار می گردد و مدرسان دوره های آنلاین، آموزش تربیت مدرس ویژه کلاس های آنلاین زبان روسی را گذرانده اند.

روز و ساعت کلاس های آنلاین زبان روسی:

تنوع روز و ساعت تشکیل کلاس به گونه ای می باشد که اکثر شرایط کاری شما را پوشش می دهد و کلاس ها در وسط هفته صبح و عصر و همچنین در آخر هفته ها و جمعه ها نیز تشکیل می شود.

کلاس های زبان روسی مرکز ایران روس:

کلاس های حضوری و آنلاین مرکز زبان روسی ایران روس با منابع آموزشی کتاب روسکی سیزون و کتاب روسکی سوینیر و . . . در سطوح مختلف نیز در حال اجرا می باشد و دوستان می توانند در آن دوره ها نیز مانند سابق ثبت نام و استفاده نمایند.

بسته های آموزش آنلاین زبان روسی در سطوح مختلف آموزشی (سطح مقدماتی زبان روسی A1 و A2سطح متوسط زبان روسی B1 و B2 و سطح پیشرفته زبان روسی C1 و C2) می باشد و در صورت نیاز به تعیین سطح قبل از تهیه بسته تماس گرفته تا هماهنگی لازم صورت پذیرد، واحد آموزش آنلاین مرکز تحقیقات و آموزش زبان روسی به صورت واحدی مجزا و صرفا در بخش آموزش های الکترونیکی و از راه دور فعالیت دارد و دوره های آموزشی می توانند برای همیشه به صورت آنلاین ادامه داشته باشد و جای نگرانی از این بابت نبوده و لیکن در صورت تمایل به ادامه دوره ها به صورت حضوری نیز امکان پذیر می باشد.

گواهینامه پایان دوره زبان روسی:

در پایان هر سطح به زبان آموزان محترم که دوره را با موفقیت طی نموده باشند گواهی نامه معتبر پایان دوره اعطا می گردد که قابل ترجمه و تایید است. همچنین امکان اخذ گواهینامه های بین المللی و مشترک نیز وجود دارد و متقاضیان اخذ گواهینامه از مرکز تخصصی ایران روس نیز مجاز به شرکت در آزمون می باشند و دوره ها مورد تایید مدرسه زبان روسی ایران می باشد.

در کنار بسته آموزش کلاس های گروهی زبان روسی، بسته های آموزش آنلاین خصوصی و نیمه خصوصی نیز جهت دوستان محیا گردیده است و قابل تهیه می باشد.

هزینه بسته آموزش آنلاین و کتاب ها:

بسته ترم اول که شامل ۱۲ جلسه کلاس آموزشی و منابع لازم می باشد به قیمت ……. تومان ارائه گردیده است، بدیهی است در ترم هایی که نیاز به کتاب ندارد هزینه کمتر می شود. برای هزینه ارسال از طریق پست پیشتاز ….. تومان اضافه می گردد.

کتاب های موجود دربسته برای ۵ ترم می باشد و شهریه ترم های بعدی ……. تومان می باشد.

در صورت تمایل لینک خرید و واریز هزینه خدمت شما ارسال می گردد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام می توانید با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید: 

تماس: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۲۱  و   ۶۶۵۳۳۰۱۰ – ۰۲۱

تماس و واتس اپ:   ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰

 

فرم ثبت نام و خرید بسته آموزشی:

توجه: لطفا قسمت روز و ساعت را تکمیل نفرمایید، بعد از دریافت بسته در فرم ثبت نام انتخاب می نمایید

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :

دیدگاه ها بسته شده اند.