آموزش زبان روسی(Русский язык)،انگلیسی،اسپانیایی

دوره پادفک چیست؟

پادفک روسیه – پادفک روسی – آزمون پادفک – آمادگی آزمون پادفک

مشاوره دوره پادفک روسیه: ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

پادفک چیست؟

دوره پادفک چیست: کلمه «پادفک» از ترکیب روسی «подготовительный факультет – تلفظ با فونتیک فارسی: پادگاتاویتِلنی فاکولتیِت»  به صورت تحت‌ اللفظی «دوره پیش دانشگاهی – دانشکده مقدّماتی» گرفته شده است. همانطور که از معنای این ترکیب نیز مشخص است، دوره پادفک، دوره‌ای است که دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های روسیه باید قبل از ورود به کورس اصلی رشته خود با موفقیت سپری کنند. در واقع دوره پادفک، دوره آماده‌سازی دانشجویان برای ورود به رشته‌های مختلف دانشگاهی است، به همین دلیل در ایران به این دوره، دوره پیش‌دانشگاهی هم گفته می‌شود که البته در معادل سازی آموزش و پرورش ایران جایگزین مدرک پیش‌دانشگاهی نیز است.

این دوره طی یک سال تحصیلی یعنی بین ۹ تا ۱۰ ماه و در کوتاه‌ترین حالت ممکن، به صورت پادفک فشرده طی ۴ تا ۶ ماه برگزار می‌شود. در بخش اوّل این دوره (ترم یک) به آموزش زبان روسی به صورت جنرال و عمومی پرداخته می‌شود و در بخش دوّم این دوره (ترم دوم)، دروس پایه متناسب با رشته تحصیلی دانشجو به زبان روسی ارائه داده می‌شود. مثلاً به دانشجویان رشته‌های گروه مهندسی علاوه بر زبان روسی، دروسی مثل ریاضی، فیزیک و شیمی و به دانشجویان رشته های پزشکی و دندان پزشکی دروس زیست شناسی و شیمی ارائه می‌شود که البته هدف اصلی آموزش لغات تخصصی و زبان تخصصی آن رشته به دانشجو می باشد.

یکی از اهداف اصلی دوره‌های پادفک، آموزش زبان روسی به دانشجویان خارجی است تا بتوانند در کلاس هایی که به زبان روسی برگزار می‌شود شرکت کنند؛ محتوای این کلاس ها را درک کنند و با استاد خود ارتباط برقرار کنند. بخشی از دوره پادفک که مربوط به آموزش زبان روسی است تقریباً دغدغه اصلی همه ایرانیانی است که قصد ادامه تحصیل در روسیه را دارند. به همین دلیل، مؤسسات آموزشی مختلفی به منظور آماده‌سازی دانشجویان ایرانی برای ورود به دانشگاه‌های روسیه، دوره‌های آموزش زبان روسی را با عنوان دوره‌های پادفک برگزار می‌کنند.

به‌طور استاندار دوره پادفک ۸۰۰ ساعت آموزشی است و شروع دوره پادفک در کشور روسیه از اواخر شهریور خواهد بود و تا تیرماه سال بعد به طول می‌انجامد. (بسیاری از دانشگاه ها تا ۲۵۰۰ ساعت نیز اعلام می کنند که با یک محاسبه ساده متوجه می شویم بیش از ۸۰۰ ساعت نمی تواند باشد)

پادفک

پس از گذراندن دوره‌های پادفک روسی، دانشجویان می‌توانند:

  • متون ساده روسی را بخوانند و آنها را درک کنند؛
  • وارد مکالمات عمومی با افراد روس‌زبان شوند؛
  • محتوای اصلی فیلم‌ها، اخبار و ترانه‌های روسی را درک کنند؛
  • از زبان روسی برای رفع نیازهای روزمره خود نظیر خرید از فروشگاه‌، گرفتن تاکسی، رزرو هتل و … استفاده کنند؛
  • متون ساده درباره موضوعات عمومی بنویسند؛

 

پادفک در ایران:

با توجه به این‌که پیش‌نیاز ورود به دانشگاه‌های روسیه تسلط به زبان روسی است

لذا موسسه آموزش زبان روسی ایران روس با برگزاری دوره‌های آموزشی پادفک پزشکی (که شامل زبان روسی، زیست، و شیمی می‌باشد)

توسط اساتید ایرانی و روس در تهران به شما در آمادگی آزمون پادفک کمک می‌کند.

همچنین دوره های پادفک رسمی روسیه را به صورت مشترک با دانشگاه های روسیه برگزار می کند به این صورت که ترم اول در ایران بوده و ترم دوم را به صورت حضوری یا آنلاین در دانشگاه روسیه طی می نمایید که این برنامه آموزشی در یادگیری زبان و همچنین هزینه های آموزشی تاثیر بسیار خوبی دارد.

تماس جهت کسب اطلاع و مشاوره: ۰۹۱۰۴۹۷۱۸۳۰ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

سطح سوالات در آزمون پادفک:

متقاضیان محترم  رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه های روسیه باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر از قبول نشدن امتحانات پادفک روسی و آزمون ورودی دانشگاه ها که شامل دروس دبیرستان و تدریس شده پادفک می باشد نگرانی و ترس دارند و احساس عدم توانایی شرکت در این آزمون های ساده و پایه را دارند نباید این مسیر را ادامه دهند و وارد رشته های پزشکی شوند ! چرا که دانشجویی که از پس گذراندن آزمون تستی در حد دروس دبیرستان بر نیاید، قطعا در آینده برای گذراندن دروس سخت تر مانند آناتومی ، بافت شناسی ، جنین شناسی ،سلول شناسی و … به زبان روسی مشکل پیدا خواهد کرد. لذا لازم است پایه زبانی خود را کامل نمایید و با تسلط وارد کورس شوید.

برای آموزش دوره پادفک زبان روسی، ما به شما کلاس های حضوری و یا آنلاین «ایران روس» را پیشنهاد می‌کنیم. در مجموعه «ایرانروس» شرایطی فراهم شده است تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید. کادر آموزشی «مرکز تخصصی آموزش زبان روسی ایران روس» متشکل از اساتید خوش‌سابقه و فارغ‌التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد آموزش زبان روسی و نیز اساتید نیتیو روس هستند.

مدیریت مجموعه آموزشی ایران روس، متناسب با نیازهای آموزشی شما، اساتیدی را برای شما در نظر خواهد گرفت که با کمک آنها بتوانید به نتایج ایده‌آلی در آموزش زبان روسی دست پیدا کنید.

مرکز آموزش زبان روسی در کرج زیر نظر مدرسه زبان روسی ایران

مدرسه زبان روسی ایران

آموزش آنلاین زبان روسی 

مشاوره و ثبت نام: ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰ – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ – ۶۶۵۳۲۳۰۰

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :